شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۷
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۹۹۵
گزارشگر : جلال حیران نیا
دبیر شبکه مساجد محله ایران خبر داد

نشست جوانان مسجدی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام معزی گفت: نشست جوانان مسجدی، دوازدهم اسفندماه و در‌ آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود.

(شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۱:۰۷

به گزارش مسجدخبر، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی معزی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه شبکه مساجد محله ایران در ماه شعبان دو برنامه بزرگ برگزار می کند، اظهار کرد: برنامه اول شامل نشست بزرگ جوانان مسجدی است که در روز جمعه، دوازدهم اسفندماه در‌ آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع) از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) (واقع در تهران، خیابان ایران، خیابان گوته) برگزار می‌شود.

 

دبیر شبکه مساجد محله ایران افزود: برنامه دوم در روز میلاد حضرت ولیعصر (عج)، چهارشنب، هفدهم اسفندماه است که از ساعت۱۶ تا ۱۸ در مسجد الزهرا (س) (واقع در تهران، خیابان ایران، خیابان مهدوی پور) برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: فعالیت دیگر شبکه مساجد محله ایران در ماه شعبان، اعلام فراخوان برای تهیه بیش از پنج هزار بسته ارزاق به منظور توزیع میان نیازمندان در آستانه ماه رمضان است که جمع آوری این کمک ها از روز نیمه شعبان و در محل برگزاری همان اجتماع روز هفدهم اسفندماه آغاز می شود.

 

معزی گفت: شبکه مساجد محله ایران همچنین بیش از دو هزار بسته فرهنگی با موضوع مهدویت تهیه کرده است که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، پانزدهم و شانزدهم اسفندماه میان مدارس این محله توزیع می شود.

 

وی اضافه کرد: اهالی مساجد محله ایران امسال نیز در روزهای پایانی ماه شعبان و در آستانه ماه رمضان، ضمن غبارروبی و آماده سازی هر یک از مساجد برای استقبال از مردم در ماه بندگان خدا، با حضور در مسجد آشتیانی‌ها (واقع در تهران، خیابان هفده شهریور، خیابان درخشان) دهه تکریم و غبارروبی مساجد را گرامی می دارند.

(شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۱:۰۷
https://news.masjed.ir/u/171v
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید