چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۶
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۹۶۷
گزارشگر : جلال حیران نیا
بسته خبری #خبر‌ ـ خوش

میزبانی مساجد از فرشته‌ها در جشن مبعث

خبرهای خوش این هفته حال و هوای دانش‌آموزی دارد.

(چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۳۶

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ حضور نوگلان در جشن تکلیف در سالروز مبعث، ابتکار یک مسجد برای قرآن آموزانش و همت مساجد برای حضور در فعالیت‌های زیست محیطی را در بسته خبری #خبر_خوش این هفته می‌خوانید.

جشن عید مبعث با حضور ده‌ها فرشته در صفادشت

مراسم جشن عید مبعث ویژه دانش آموزان دختر همزمان با سالروز مبعث رسول اسلام(ص) در مسجد جامع امام خمینی(ره) مسکن امید صفادشت برگزار شد.(تصاویر)

 میزبانی ۴۰۶ مسجد از ۳۷۳۰۲ معتکف در ایام‌البیض ماه رجب

 امسال ۴۰۶ مسجد در سطح استان تهران، میزبان ۳۷۳۰۲ معتکف در ایام «اعتکاف رجبیه» بودند. از این آمار، ۱۰۱۵۰ نفر را«معتکفین مرد»، ۱۷۹۲۸ نفر را «معتکفین زن» تشکیل می‌دهند.(اینجا بخوانید)

جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مارلیک

 مسجد جامع خاتم الانبیاء(ص) مارلیک در شب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) میزبان نوگلان به سن تکلیف رسیده از مدارس دخترانه شهر مارلیک در شهرستان ملارد بود.(تصاویر)

 اجرای رزمایش«همدلی ۹۸» در آستانه اعیاد شعبانیه از سوی مسجد جامع نظام مافی

 رزمایش «همدلی ۹۸»، در آستانه فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و به مناسبت فرار سیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) به همت مسجد جامع نظام مافی، واقع در جنت آباد جنوبی انجام می شود. در قالب این طرح همدلی ۱۱۰ سبدکالا به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان به منظور اهدا به نیازمندان اهدا می شود.

استمرار نهضت ملاقات مردمی در مساجد به میزبانی مسجد جامع سیدالشهدا(ع)

 در این دیدار مردمی سیدمحمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه۴ و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند و شهروندان عزیز مشکلات و مطالبات خود را از نزدیک با مدیران شهرشان در میان گذاشتند.

جشن عید سعید مبعث در مساجد استان تهران

 در آستانه عید سعید مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) مراسم جشن و سخنرانی در مساجد محوری تهران برگزار شد. 

برپایی محفل انس با قرآن در مسجد جامع قلهک

 به مناسبت بعثت نبی مکرم اسلام(ص) محفل نورانی انس با قرآن کریم، روز ۲۹ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء، با حضور محمدحسین سعیدیان از قاریان بین المللی کشورمان در مسجد جامع قلهک در خیابان شریعتی، برگزار شد.

آیین وداع با شهید گمنام محله شهرآرا در مسجدالزهرا(س) برگزار شد

 مراسم وداع با این شهید والامقام در مسجد الزهرا(س) ۲۶بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام «علیرضا پناهیان» و با مرثیه خوانی محمد کریمی برگزار شد. آیین تشییع مردمی و تدفین این شهید گمنام محله شهرآرا نیز روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه از مقابل مسجد الزهرا(س) محله شهرآرا برگزار شد.

یک مسجد به دانش‌‌آموزان مدرک کارشناسی قرآن و حدیث می‌دهد

 مسجد جامع الزهرا(س) مجری متفاوت و ابتکاری طرح مدرسه در مسجد است؛ اعطای مدرک کارشناسی قرآن و حدیث به دانش‌آموزان، موفقیت ۱۰۰ درصدی بچه‌های مسجد در کنکور دانشگاه‌ها و آموزش تخصصی ورزش و زبان دوم از ویژگی‌های اجرای این طرح در مسجدالزهرا(س) است.(گزارش شبستان از این مسجد موفق را اینجا بخوانید)

برگزاری جشن‌های شعبانیه در شهرری با محوریت مساجد

 شهردار منطقه ۲۰ در جلسه ستاد شعبانیه شهرری، از برپایی جشن‌های شعبانیه با محوریت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و با مشارکت مساجد خبر داد.

آموزش مستمر مباحث بازیافت در مدارس، مساجد و سرای محلات منطقه۱۵

 معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ گفت: کارگاه های آموزش آشنایی با مباحث بازیافت به صورت مستمر در مدارس، مساجد و سرای محلات باب الرضای تهران طی ۱۰ ماه گذشته سال ۱۴۰۱ برپا بود.

افتتاح مسجد حسینی در منطقه ۷ تا پایان ۱۴۰۲

 هادی حق بین، سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات تکمیل شبستان و نصب تاسیسات مسجد حسینی در محدوده خیابان سبلان  که از سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، به سرانجام رسیده و فاز اول این مسجد طی دو هفته آینده آماده بهره برداری و اقامه نماز است. 

پایان رقابت های فوتبال داخل سالن مساجد شهرستان پاکدشت، جام فجر

تیم های فوتبال داخل سالن مساجد شهرستان پاکدشت، همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی در یک رقابت فوتبالی شرکت کردند. دیروز مراسم اختتامیه این مسابقات بود و تیم مسجد جامع پاکدشت قهرمان این مسابقات شد و تیم های مسجد امام رضا(ع) (جنب آموزش‌وپرورش) و مسجد حضرت ولیعصر (عج) هم به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.(تصاویر)

پایان پیام/
(چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۳۶
https://news.masjed.ir/u/16ua
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید