یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۴
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۹۲۶
گزارشگر : جلال حیران نیا
دبیر شورای مساجد محله ایران بیان‌کرد

هم‌افزایی شبکه مساجد محله ایران در جهاد تبیین

حجت‌الاسلام معزی با اشاره به فعالیت شبکه بزرگ مساجد محله ایران در حوزه‌های مختلف، گفت: این شبکه در جهاد تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت‌های متنوعی دارد.

(یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱) ۱۳:۱۴
به گزارش مسجدخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی معزی» در گفت و گو با شبستان با بیان اینکه شبکه مساجد محله ایران بیش از ۲۰ سال است که تشکیل شده است، اظهار کرد: این شبکه شامل مساجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، سادات اخوی، الزهرا (س)، آشتیانی ها، امام زمان (عج) و حضرت سیدالشهدا (ع) است.
 
دبیر شبکه مساجد محله ایران افزود: این شبکه طی این سال ها در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با هم همکاری کرده اند و با رویکرد جهادی توانستند هویت اسلامی این محله را حفظ کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات چند ماه گذشته در کشور، بیان کرد: متاسفانه، سکوت یا برخورد نامناسب و گاهی کم توجهی به معضلات فرهنگی موجب ترویج بی‌حجابی و نوع جدیدی از بدحجابی در کشور شده است اما شبکه مساجد محله ایران تلاش می کند با فعال تر کردن نیروهای حزب اللهی و معتقد به ارزش های اسلامی و انقلابی در برابر ترویج فرهنگ بی حجابی و بدحجابی ایستادگی کنند.
 
معزی در ادامه با بیان اینکه شبکه مساجد محله ایران از زمان آغاز آشوب های چند ماه گذشته در کشور تاکنون چندین نشست به منظور هم افزایی نیروهای مسجدی برگزار کرده است، گفت: ما به منظور حفظ هویت مسجدمحور محله ایران با دستگاه های فرهنگی، انتظامی، امنیتی و اجتماعی این محله و منطقه ۱۲ جلسات متعددی برگزار می کنیم.
 
وی اضافه کرد: نیروهای مسجدی و بسیجی و هیئتی محله ایران فعالیت های خود به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و مقابله با بی حجابی را از ایام فاطمیه امسال افزایش داده اند و الحمدالله با تلاش مسجدی ها مظاهر بی‌حجابی و بدحجابی در محله ایران وجود ندارد.
 
دبیر شبکه مساجد محله ایران خاطرنشان کرد: اهالی مساجد محله ایران در دوره شیوع بیماری کرونا نیز با یکدیگر بسیار همکاری کردند و در اجرای طرح واکسیناسیون عمومی و طرح شهید سلیمانی و دستگیری از نیازمندان موثر عمل کردند. همین شبکه در تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند نیز با یکدیگر همکاری دارند.
 
پایان پیام/
(یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱) ۱۳:۱۴
https://news.masjed.ir/u/16bt
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید