دوشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۴
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۸۸۰
گزارشگر : جلال حیران نیا
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد تأکید کرد؛

اهتمام مرکز در تقویت کارکردهای اجتماعی مساجد

حجت‌الاسلام محمدابراهیم از اجرای طرح «جهاد» تبیین در ۷۰ مسجد تهران خبر داد و گفت: همسو با تاکید مقام معظم رهبری بر کارکردهای اجتماعی مساجد، طرح توانمندسازی ائمه جماعات برای احیاء و تقویت این کارکردها اجرا می‌شود.

(دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱) ۱۰:۲۴
به گزارش مسجدخبر؛ حجت الاسلام والمسلمین «حسین محمدابراهیم»، در گفت و گو با  شبستان با اشاره به اجرای طرح «جهاد تبیین» در حدود ۷۰ مسجد استان تهران، اظهار کرد: در حال حاضر با برنامه ریزی صورت گرفته طرح جهاد تبیین به صورت هفتگی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مساجد اجرا می شود.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه مساجد در سال های گذشته در عرصه های مختلف موفق عمل کرده اند، تصریح کرد: مساجد با اجرای طرح های همدلی و  کمک های مومنانه، کارکرد اجتماعی خود را ثابت کردند و فعالیت های اثربخشی انجام دادند، چنان که در حال حاضر ۴۰۰ مسجد استان تهران دارای پایگاه نیکوکاری هستند و نیازمندان محله را تحت حمایت قرار داده اند؛ در تلاشیم این رویکرد و تعداد مراکز نیکوکاری را در مساجد گسترش دهیم.
 
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز و اشاره ایشان به نقش اجتماعی مساجد، گفت: مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای به مساجد و  رونق خانه های خدا دارند، در این راستا مرکز رسیدگی به امور مساجد با توانمندسازی ائمه جماعات و ارتقای کارکردهای مساجد توجه ویژه ای به اثرگذاری مساجد در مسائل اجتماعی دارد.
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اجرای طرح «مسجد، مدرسه و منزل» خاطر نشان کرد: همسو با تاکید مقام معظم رهبری می کوشیم در قالب این طرح انس دانش‌آموزان با نماز ایجاد و تقویت شود. 
 
پایان پیام/
(دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱) ۱۰:۲۴
https://news.masjed.ir/u/15Kt
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید