چهارشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۰
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۸۱۱
گزارشگر : جلال حیران نیا
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مردم تهران اهانت به مرجعیت را محکوم می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم انقلابی تهران پس از اقامه نماز جمعه اهانت به مرجعیت و مقدسات را محکوم خواهند کرد.

(چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱) ۱۰:۵۰
به گزارش سرویس مسجد خبر  پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر سه‌شنبه(۲۰ دی) در جمع خبرنگاران گفت: در پی اقدام موهن و زشت نشریه فرانسوی در اهانت به مقام شامخ مرجعیت و مقدسات، مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران پس از اقامه نماز جمعه این اقدام سخیف را محکوم خواهند کرد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام این مطلب گفت: این اولین بار نیست که مقدسات اسلامی توسط این نشریه موهن و با حمایت دولت فرانسه مورد اهانت قرار می‌گیرد.
 
محمودی افزود: ولایت و مرجعیت خط قرمز مردم دیندار و ولایتمدار ایران اسلامی است که مردم ما هرگز اهانت به این جایگاه را برنمی تابند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تشکر از گروه‌ها و تشکل‌هایی که با اعلام موضع صریح این رفتار سخیف را محکوم کردند، گفت: مردم انقلابی تهران پس از اقامه نماز جمعه در مصلای حضرت امام خمینی (ره) هم زمان با میلاد مبارک حضرت زهرا (س) و سالگرد ولادت حضرت امام خمینی (ره) با تظاهرات و سردادن شعارهای کوبنده خشم انقلابی و انزجار خود را از سیاست‌های مزورانه دولت فرانسه و سایر هم پیمانان اروپایی و آمریکایی او اعلام کرده و وفاداری خود به اسلام، ولایت و مرجعیت را به نمایش خواهند گذاشت.

 

انتهای پیام/

(چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱) ۱۰:۵۰
https://news.masjed.ir/u/12ji
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید