یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۴
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۸۰۲
گزارشگر : جلال حیران نیا
بیانیه‌ی اهالی مساجد

در پی اهانت و جسارت‌های مجله‌ی فرانسوی

اهالی مساجد اهانت و جسارت‌های نشریه‌ی فرانسوی به مرجعیت دینی را محکوم کردند.

(یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱) ۲۰:۰۴

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ اهالی مساجد استان تهران اهانت و جسارت‌های نشریه‌ی فرانسوی «شارلی ابدو» به مرجعیت دینی را با صدور بیانیه‌ای محکوم کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

طی سالهای اخیر در کشور مدّعی آزادی و تمدّن، بی‌شرمانه‌ترین و ددمنشانه ترین اعمال و مواضع انجام شده و پیوسته به باورهای پاک و ارزش های متعالی ملّت‌ها توهین می‌شود و این کشور مشی احمقانه ی جسارت به مقدسات مسلمانان را پیش گرفته است. بی تردید اهانت‌های گذشته به ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و جسارت های اخیر به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه، با هدایت اربابان صهیونیستی شان بوده است.

حلقه‌ی نامبارک آمریکا، سعودی، صهیونیستی و مزدوران استکبار همچون فرانسه، بدانند که با این توهین ها و جسارت ها راه به جایی نخواهند برد و با این اعمال سخیف، ملت‌ها را بیدارتر کرده و آن هو را در مقابله با استکبار مصمم‌تر می‌نماید.

اهالی مساجد استان تهران، اهانت های این مجلّه ی مزدور را محکوم نموده و از سازمان‌های بین‌المللی جهان اسلام مطالبه می کند تا از طریق ظرفیت های بین المللی موجود، با اینگونه جنایات برخورد مناسب و بازدارنده داشته باشند.

 اهالی مساجد 

(یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱) ۲۰:۰۴
https://news.masjed.ir/u/12he
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید