یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۳
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۹۸
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام‌جماعت مسجد جامع امام‌رضا(ع) خبر داد

تشکیل قرارگاه مجازی تبیین توسط مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام صائمی از تشکیل قرارگاه فضای مجازی «رهروان ولایت» در مسجد جامع امام رضا(ع) خبر داد و گفت: جهاد تبیین، افزایش سواد رسانه‌ای نسل جوان و مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف این قرارگاه است.

(یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱) ۱۰:۳۳

به گزارش سرویس مسجد خبر پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام والمسلمین «مهدی صائمی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه قرارگاه فضای مجازی رهروان ولایت در مسجد جامع امام رضا (ع) تشکیل شده است، اظهار کرد: این قرارگاه دوره های مختلف را به همت پایگاه مقاومت بسیج بیست و هفت مقداد برگزار می کند.

 

امام جماعت مسجد جامع امام رضا (ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری) افزود: آموزش طراحی نرم افزارهای چند رسانه ای و تلفن همراه و تولید داده های رایانه ای و پویانمایی از جمله اهداف این دوره ها است.

 

وی اضافه کرد: قرارگاه فضای مجازی رهروان ولایت همچنین در زمینه تدوین و تولید نماهنگ و کلیپ، مقاله نویسی، گرافیک، کاریکاتور، فیلمنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری، رسانه، پژوهش، رصد و افکارسنجی دوره هایی را برگزار می کند.

 

حجت الاسلام صائمی بیان کرد: هدف اصلی از تشکیل این قرارگاه، عمل به مطالبه مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن و همچنین افزایش سواد رسانه ای مردم به ویژه نسل جوان است.

 

وی در ادامه به فعالیت های کانون فرهنگی هنری «رضویون» مسجد جامع امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: این کانون طرح چهارشنبه های امام رضایی را هر هفته در سطح محلات نفیس و اتابک برگزار می کند.

 

حجت الاسلام صائمی خاطرنشان کرد: این کانون همچنین دوره های مختلف فرهنگی و هنری و کلاس های ورزشی را برگزار می کند. کانون رضویون همچنین در تهیه و توزیع کمک مومنانه نیز با خیریه و پایگاه بسیج این مسجد همکاری دارد.

 

پایان پیام/
(یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱) ۱۰:۳۳
https://news.masjed.ir/u/12g8
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید