یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۰
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۶۱
گزارشگر : جلال حیران نیا
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس بیان کرد؛

از «خلقت آدم» تا «جمهوری اسلامی» در یک نمایشگاه

احمدی با تقدیر از محتوایی که در نمایشگاه مسجد جامعه‌‌پرداز نسبت به محتوا و تبیین شده است، گفت: از ابتدای خلقت حضرت آدم(ع) تا شکل‌گیری جمهوری اسلامی در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

(یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱) ۱۱:۵۰
به گزارش مسجد خبر به نقل از شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد: علیرضا احمدی، قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز طی سخنانی، اظهار کرد: این نمایشگاه یک مجموعه محتوایی و راهبردی در مسیر ایجاد حکمرانی اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه از ابتدای خلقت حضرت آدم(ع) تا شکل‌گیری جمهوری اسلامی در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است، ابراز کرد: در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، مساجد به عنوان محور پیشبرد اهداف کشور مشخص شده‌اند.
 
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس با اشاره به اینکه زحمات بسیاری در راستای برپایی این نمایشگاه کشیده شده است، ابراز کرد: تمام این زحمات نشان‌گر این است که دغدغه لازم در حوزه مسجد محوری در این مجموعه وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه امیدواریم این نمایشگاه مستمر و دائم باشد، خاطرنشان کرد: در حد توان اگر بتوانیم کمکی در راستای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز داشته باشیم، کوتاهی نخواهیم کرد.
 
پایان پیام/
(یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱) ۱۱:۵۰
https://news.masjed.ir/u/U6e
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید