چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۱
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۴۹
گزارشگر : جلال حیران نیا
استمرار برپایی میز خدمت در مساجد

گره‌گشایی از مشکلات شهری در مسجد ابوذر

میز خدمت با حضور نایب‌رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه۱۷ در مسجد جامع ابوذر برگزار و طی آن به مشکلات شهروندان رسیدگی شد.

(چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۶:۵۱

به گزارش مسجد خبر به نقل از شبستان، سلسله جلسات میز خدمت به همت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری تهران در مساجد مناطق مختلف تهران در حال برگزاری است. اجرای این برنامه گامی در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات شهروندان تهرانی است، از طرفی برگزاری این جلسات موجب می شود ارباب رجوع درگیر فرآیند بررسی درخواست خود نشود و زمان کمتری برای دریافت خدمت صرف کند.

بنابراین گزارش، در ادامه برگزاری این جلسات، شب گذشته (دوشنبه، ۲۱ آذر ماه)، مسجد جامع ابوذر منطقه ۱۷ میزبان نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران و شهردار این منطقه بود و مردم ضمن بیان مشکلات و مطالباتشان، خواستار ادامه چنین جلساتی از سوی مسئولان شدند.

حجت الاسلام «سیدمحمد ‌آقامیری»، در جلسه میز خدمت منطقه ۱۷، به میزبانی مسجد جامع ابوذر گفت: در این منطقه کارهای بسیار خوبی انجام شده است، به عنوان مثال بیش از ۲۲۰ کوچه و برخی از معابر اصلی این منطقه پس از ۲۰ سال آسفالت شده است.

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران درباره برگزاری این میز خدمت در مسجد جامع ابوذر، گفت: برگزاری این میز خدمت، در ادامه نهضت دیدارهای مردمی مسجدمحور بود؛ یکی از مباحث مطرح شده، درباره طرح خدمت بود که هفته‌های گذشته در این منطقه اجرا شد که می‌توان به مناسب‌سازی و آماده‌سازی خیابان‌ها و کوچه‌های بن بستی اشاره کرد که سال‌های بسیاری بود آسفالت نشده بودند و صرفا به تعمیر، نگهداری و لکه‌گیری آنها اکتفا شده بود!

وی افزود: الحمدلله در این منطقه کارهای بسیار خوبی انجام شده است و در ایامی که از این کوچه‌ها بازدید داشتیم، شاهد رضایتمندی مردم بودیم، این طرح ها باید ادامه پیدا کند، اما باید نقاط قوت و ضعف آن شناسایی شود و یا با شکل جدیدی استمرار یابد.

«رضا شنگی»، شهردار منطقه ۱۷ نیز در این جلسه، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تیم مدیریت شهری منطقه، به مردم پرداخت.

در ادامه جلسه، شهروندان حاضر در مسجد، مطالبات خود را به طور مستقیم با شهردار و مدیران سازمان‌ها در میان گذاشتند.یادآور می شود، میز خدمت با حضور نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه۱۷، روسای سازمان های خدمت رسان منطقه۱۷، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری در مسجد جامع ابوذر برگزار شد. قرار است برگزاری این جلسات در مساجد این منطقه با حضور مسئولان شهری استمرار داشته باشد.  

پایان پیام/

 
(چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۶:۵۱
https://news.masjed.ir/u/Txp
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید