چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۸
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۴۷
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد جامع نظام مافی بیان کرد

اجرای ۱۵ مرحله همدلی در مسجد نظام‌مافی

حجت‌الاسلام حسین‌زاده از اجرای ۱۵ مرحله طرح همدلی در مسجد جامع نظام‌مافی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اهدای نان به ارزش ۵۰ میلیون تومان و پرداخت وام قرض‌الحسنه به ارزش ۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان از جمله خدمات اهالی این مسجد بوده‌است.

(چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۶:۰۸

به گزارش مسجد خبر؛ حجت الاسلام «سید محمدتقی حسین‌زاده» در گفت و گو با شبستان با اشاره به اجرای ۱۵ مرحله طرح «همدلی» از سوی مسجد جامع نظام مافی (واقع در جنت آباد جنوبی)، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی خانواده های نیازمند تحت پوشش، این کمک رسانی ها در قالب جمع آوری صدقات، رد مظالم، کفاره و قربانی اول ماه یا حامیان ایتام صورت گرفته است.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی بیان کرد: در قالب همدلی های ۸۲ تا ۸۵ توزیع ۱۱۰ سبدکالا به ارزش ۶۰۰ هزار تومان و در مجموع ۶۶میلیون تومان، اهدای ۵۰ کارت هدیه به نیت حضرت خدیجه(س) به زنان بی سرپرست و بدسرپرست، توزیع سبد حمایتی به ارزش ۹۹ میلیون تومان به نیت امیرالمومنین امام علی(ع)، حمایت از معلولان، سالمندان و ایتام انجام شد.

وی افزود: در قالب همدلی های ۸۶ تا ۹۱ نیز ۳۳ میلیون تومان وجه نقد به حساب ایتام واریز، ۱۱۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به نیازمندان اهدا، بسته های معیشتی به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان و به نیت حضرت رقیه(س) توزیع، کمک هزینه تحصیلی به ۷۲ دانش آموز اعطا و نان به ارزش۵۰ میلیون تومان میان اقشار محروم توزیع شد.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی به اجرای طرح های همدلی ۹۲ تا ۹۵ اهالی این خانه خدا نیز اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح ها ۱۱۶ راس گوسفند به ارزش ۴۷۵ میلیون تومان قربانی و گوشت آنها توزیع شد، پرداخت وام قرض الحسنه به ارزش سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان در شش ماهه اول سال، توزیع ۱۱۰ سبدکالا به مناسبت ایام فاطمیه به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان نیز از فعالیت های انجام شده در این همدلی ها است.

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰، ۸۰۹ میلیون تومان سبد کالا و یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان نیز وام قرض الحسنه به نیازمندان اعطا شد و می توان گفت در قالب رزمایش همدلی در مجموع در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، هفت میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان کمک مردمی به اشکال مختلف به دست نیازمندان رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد جامع نظام مافی از مساجد فعال است که از قبل بحران کرونا با اجرای طرح های همدلی در خدمت رسانی به محرومان فعالیت داشت و پس از بحران کرونا خدمات آن به محرومان وسعت بیشتری یافته است.
پایان پیام/

(چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۶:۰۸
https://news.masjed.ir/u/Txl
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید