شنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۸
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۳۵
گزارشگر : جلال حیران نیا
مسئول آموزش حوزه علمیه پیامبر اعظم(ص) خبر داد:

فراخوان حوزه علمیه مسجد پیامبراعظم(ص)

حوزه علمیه مسجد پیامبراعظم(ص) برای جذب طلاب برادر در سطوح دو به بالا و در رشته‌های قرآن و علوم انسانی، قرآن و روانشناسی و قرآن و تربیت دانش‌پژوه می‌پذیرد.

(شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱) ۱۷:۲۸

به گزارش مسجد خبر؛ «سیدجواد موسوی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه حوزه علمیه مسجد پیامبر اعظم(ص) (واقع در تهران، بزرگراه ارتش، شهرک شهید محلاتی) برای جذب طلاب برادر سطح دوم به بالا فراخوان داده است، اظهار کرد: این فراخوان برای جذب دانش پژوه در رشته های قرآن و علوم انسانی، قرآن و روانشناسی و قرآن و تربیت است.

 

مسئول آموزش حوزه علمیه مسجد پیامبر اعظم(ص) افزود: علاقمندان تا ۲۵ آذر ماه برای ثبت نام در این فراخوان فرصت دارند و پس از آن، باید ابتدا در آزمون کتبی که در روز ۲۷ آذرماه برگزار می شود، شرکت کنند و پس از قبولی در این آزمون، به شرط موفقیت در آزمون شفاهی، امکان شرکت در کلاس ها را می یابند.

 

وی با بیان اینکه مدرک اهدایی حوزه علمیه مسجد پیامبر اعظم(ص) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرکز مدیریت حوزه های علمیه است، اضافه کرد: طلاب سطح دوم پس از اتمام این دوره، مدرک رسمی کارشناسی ارشد و طلاب سطح سوم پس از اتمام این دوره، مدرک رسمی دکتر دریافت می کنند.

 

موسوی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09122584293 تماس بگیرند، تاکید می شود که این کلاس ها ویژه برادران است.

 

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین حسن علی اکبری، مسئول حوزه علمیه و امام جماعت مسجد پیامبر اعظم (ص) است و کلاس ها در رشته های قرآن و علوم انسانی، قرآن و روانشناسی و قرآن و تربیت تحت نظارت مرکز تخصصی قران امام علی‌بن ابیطالب (ص) و با مسئولیت استاد رضایی اصفهانی، در این حوزه علمیه برگزار می شود.

 

پایان پیام/
(شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱) ۱۷:۲۸
https://news.masjed.ir/u/Tv4
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید