چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۱
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۲۷
گزارشگر : جلال حیران نیا
#خبر ـ خوش

پاسخ محکم مسجدی‌ها به فراخوان‌های ضدانقلاب

این هفته بسته خبری #خبر ـ خوشِ برای مردم ایران است. اما همانقدر که برای ما خوش است برای ضد انقلاب ناخوش!

(چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱) ۱۱:۴۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ این روزها روزهای مهمی است برای مردم ایران!  درحالی که رسانه‌های معاند در ادامه شایعه‌پراکنی‌های خود از اعتصاب سراسری و تعطیلی کشور سخن می‌گویند، حضور مسئولان در مساجد تهران و نشستن آنها پای درددل مردم نشان داد نه اعتصابی در کار است و نه قهری با مسئولان. در ادامه اخبار این مساجد و سایر خبرهای بسته خبری #خبر ـ خوش را با هم می خوانیم.

حضور مسئولان در مسجد حضرت امام‌رضا (ع) و نشستن آنها پای درددل مردم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران، دوشنبه شب، ۱۴ آذرماه، در مسجد حضرت امام‌رضا (ع) حضور یافت و پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم محلات اتابک، مینابی، طیب و بیسیم شد.

دیدار مردمی نماینده مجلس با شهروندان منطقه ۲۰ در مسجد امام رضا(ع)

«سیدعلی یزدی خواه»، نماینده مجلس شورای اسلامی با همراهی مهدی مالمیر، سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی و وهابی شهردار ناحیه سه این منطقه، ضمن حضور در مسجد امام رضا(ع) در محله سیزده آبان و اقامه نماز مغرب و عشاء با جمعی از نمازگزاران و شهروندان دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی کرد.

عهد جمعی امامان‌محله برای جامعه‌پردازی ولایی با محوریت مسجد

نشست ملی «جهاد تبیین» که به نام شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» برگزار شد، به کار خود پایان داد. حُسن ختام این نشست سه روزه، عهد جمعی امامان محله کشور به منظور اعتلای شبکه امامت و دستیابی به اهداف نورانی پیش رو بود.

امامان‌محله کشور در پایان این نشست، برای «جامعه‌پردازی ولایی با محوریت مسجد و بسط و گسترش جریان ولایت عرضی در جامعه با تقویت پیوندهای اجتماعی» هم‌عهد شدند.

کانون مسجدیِ فعال در حوزه سرود

کانون فرهنگی‌هنری «ولایت» از نخستین کانون‌های مسجدی جنوب کرمان است که در حوزه سرود استعدادیابی و نیروی حرفه‌ای تربیت می‌کند؛ تولید نماهنگ «قهرمانان عاشق» برای مدافعان سلامت و کسب رتبه‌های کشوری از دستاوردهای این کانون است.

 یادواره شهدا با حضور خانواده شهدای امنیت

یادواره شهدای پایگاه بسیج مسجد باب‌الحوائج(ع) واقع در دولت آباد، با حضور خانواده‌های شهدای امنیت برگزار ‌شد.

نشست «نهضت دعا در مهدویت»

نشست «نهضت دعا در مهدویت»،۱۱ آذر بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی داود فقیهی در مسجد الجواد(ع) واقع در ستارخان، خیابان شهید کاشانی پور برگزار ‌شد.

نخستین المپیاد فرهنگی بچه‌های مسجد برگزار می‌شود

مهدی مقدم، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به اهمیت شناسایی هسته‌های توانمند کانون‌های مساجد به منظور ارتقای مسجدمحور سطح فرهنگی جامعه؛ از برگزاری اولین المپیاد فرهنگی بچه‌های مسجد در سطح کشور خبر داد.

حمایت از خُدام مسجدی با «قرار دوازدهم»

جت‌الاسلام نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه،  از رایزنی با مجلس برای پوشش بیمه‌ای خادمان جدید مساجد خبر داد و گفت: حمایت معیشتی در قالب طرح «قرار دوازدهم» و اعزام به سفرهای عتبات عالیات و مشهد مقدس از دیگر خدمات ارائه‌شده به خادمان مسجدی است.

دعای اهالی مسجد الهادی(ع) برای بهبودی حال امام جماعتشان

حجت الاسلام محمدعلی کارخانه، امام جماعت مسجد الهادی(ع) منطقه هرندی تهران در ابتدای مهر ماه امسال مورد ضرب و شتم اغتشاشگران قرار گرفت و بشدت دچار آسیب شد و اکنون دوران نقاهتش را سپری می‌کند. با این حال، اهالی این مسجد منتظر بهبودی کامل‌ و بازگشت ایشان به مسجد هستند.

بزرگداشت شهید علی‌وردی در مسجد آیت‌الله مجتهدی(ره)

مراسم بزرگداشت شهید طلبه بسیجی «آرمان علی وردی» روز ۱۶ آذر ماه ساعت۲۰ ، در مسجد و مدرسه آیت الله مجتهدی(ره) برگزار می‌شود.

(چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱) ۱۱:۴۱
https://news.masjed.ir/u/Tsu
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید