یکشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۲
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۲۲
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد سادات‌اخوی خبر داد

آیت‌الله محمدتقی وحیدی گلپایگانی درگذشت

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی گلپایگانی گفت: آیت‌الله محمدتقی وحیدی گلپایگانی، امام جماعت مسجد انصارالحجة(عج) و از موسسان مرکز رسیدگی به امور مساجد درگذشت. پیکر آن مرحوم روز دوشنبه در قم به خاک سپرده می‌شود.

(یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۵:۱۲

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق وحیدی گلپایگانی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه آیت ‌الله محمدتقی وحیدی گلپایگانی، شامگاه جمعه، ۱۱ آذر ماه در تهران گذشت، اظهار کرد: ایشان به مدت چهار سال بود که به دلیل ابتلا به بیماری و کهولت سن امکان حضور در مسجد را نداشت.

 

امام جماعت مسجد سادات اخوی (واقع در تهران، خیابان ری، ابتدای خیابان شهید قادری) تصریح کرد: آیت ‌الله محمدتقی وحیدی گلپایگانی، از  روحانیون جنوب تهران در دهه های ۶۰ و ۷۰ و همچنین بیش از پنجاه سال امام جماعت مسجد انصارالحجه(عج) (واقع در تهران، خیابان خاوران، نبش خیابان تاری، روبروی ایستگاه بی آر تی مخبر) بود و در دوره بیماری نیز مرتبا و همه روزه برنامه های این مسجد را یپگیری می کرد.

 

وی افزود: مراسم تشییع پیکر امام جماعت مسجد انصارالحجه(عج) دوشنبه، ۱۳ آذر ماه  از ۹ صبح از مقابل این مسجد تشییع و سپس به شهر مقدس قم منتقل می شود و پس از تشییع در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در قبرستان شیخان قم دفن می شود.

 

وی اضافه کرد: مراسم وداع با آیت ‌الله محمدتقی وحیدی گلپایگانی امشب همراه با قرائت قرآن و ادعیه و ذکر توسل به اهل بیت (ع) در مسجد انصارالحجه(عج) برگزار می شود.

 

وحیدی گلپایگانی در ادامه گفت: ‌آیت‌ الله علی کریمی جهرمی، استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) بر پیکر آن مرحوم نماز را اقامه می کند.

 

بنا بر این گزارش، مراسم ترحیم آیت الله وحیدی گلپایگانی، روز پنجشنبه هفدهم آذر ماه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه در مسجد انصارالحجة(عج) برگزار می شود.

 

پایان پیام/
(یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱) ۱۵:۱۲
https://news.masjed.ir/u/Tr0
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید