شنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۰
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۱۹
گزارشگر : جلال حیران نیا
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

ناکارامدی شیوه‌های موجود در جذب به مسجد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در دیدار مسئولان استان فارس با آیت الله اعرافی، گفت: در هر مسجد باید یک روحانی باشد؛ حتی اگر مسجد می خواهد فعال باشد باید دو روحانی داشته باشد، چرا که با شیوه های موجود نمی شود جوانان را در مسجد نگاه داشت.

(شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱) ۱۳:۲۰
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از حوزه، جعفر قادری ظهر امروز در نشست آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، در خصوص خانه های عالم اظهار کرد: باید بودجه ای برای خانه های عالم در نظر گرفت.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فضای مذهبی مانند مسجد اگر روحانی در کنار آن نباشد کاری صورت نمی گیرد.
 
وی ادامه داد: بیشتر مشکلات را در حاشیه شهر ها داریم که اغتشاشات اخیر نیز این موضوع را نشان داد، لذا باید طلاب در روستا ها و حاشیه های شهر مستقر باشند.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گذشته درس خواندن طلاب و منبر در محرم و صفر پاسخگوی جامعه بود، اما امروز با فضای مجازی که فرزندان ما در آن هستند طلاب باید کنار آنان باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: در هر مسجد باید یک روحانی باشد؛ حتی اگر مسجد می خواهد فعال باشد باید دو روحانی داشته باشد، چرا که با شیوه های موجود نمی شود جوانان را در مسجد نگاه داشت.
 
قادری در پایان افزود: کارهای مشترک حوزه و دانشگاه باید بیشتر شود، نیاز داریم تا در حوزه های علمیه در رشته های علوم سیاسی و چند رشته دیگر کارهای مشترکی صورت گیرد.

پایان پیام/

(شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱) ۱۳:۲۰
https://news.masjed.ir/u/Tqg
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید