سه شنبه / ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۱
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۰۳
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
#خبر‌ ـ خوش

حمایت مسجدی‌ها از تیم ملی فوتبال با اجرای سرود

بسته‌ی خبری #خبر ـ خوش این هفته به خبرهایی از تلاش مساجد و مسجدی‌ها برای حمایت از تیم ملی و برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار اختصاص دارد.

(سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱) ۱۶:۳۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ خبرهای خوش این هفته‌ی مساجد استان تهران، به چند موضوع متفاوت اختصاص دارد. ولی یکی از خبرهای خوش ما را بچه‌های مسجدی رقم زده‌اند. تعدادی نوجوان وطندوست که برای پیروزی تیم ملی ایران در جام جهانی مقابل ولز، جشن گرفتند و دیروز هم برای پیروزی مقابل آمریکا، به طور مشترک در سراسر کشور، برنامه‌ی سرود اجرا کردند.

 

حمایت بچه مسجدی ها از تیم ملی فوتبال ایران

گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عصر دیروز(۷ آذر) و به صورت همزمان به اجرای سرود پرداختند.

 

 تدارک مساجد برای جشن میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها

مساجد با برنامه‌های متنوع همچون جشن و سخنرانی و توزیع بسته‌های معیشتی به استقبال سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار می‌روند.(اطلاعات بیشتر)

آموزش قرآن برای خردسالان در مسجد زعیم

دوره‌های آموزش قرآن ویژه خردسالان و نوجوانان به همراه نمایش انیمیشن‌های قرآنی و کلیپ‌های کودکانه و ... در خانه قرآن مسجد زعیم برگزار می‌شود.

 

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد فخرالدوله

طرح هر مسجد یک حقوقدان به صورت حضوری و تلفنی در مسجد فخرالدوله اجرا می‌شود که برای بهره مندی از آن مراجعان می توانند با شماره های 09128508528 و 09128100467 تماس بگیرند.

 

 برپایی میز خدمت در مسجدالزهرا(س)

میز خدمت در مسجد الزهرا(س) (واقع در خیابان وحدت اسلامی، کوچه شهید حمید مقدس) روزهای یکشنبه با هدف ترویج نهضت ملی ازدواج و تحکیم خانواده و پایش و همسان گزینی، مشاوره در محورهای (دینی، مذهبی، ازدواج، خانواده، روان شناسی، حقوقی، تحصیلی، اقتصادی، کارآفرینی، طب سنتی، اعتیاد) برپا می‌شود. در محور حقوقی نیز میز خدمت مسجد الزهرا(س) در موضوعات رسیدگی به جرائم غیرعمدی و عمدی به منظور کاهش حضور مردم در دادگاه ها برپا می‌شود.

 

بزرگداشت هفته بسیج در مسجد جامع امام خمینی(ره) ورامین

مراسم بزرگداشت هفته بسیج غروب یکشنبه،6 آذر ماه با سخنرانی سردار دکتر جوانی، معاون سیاسی کل سپاه در مسجد جامع امام خمینی(ره) ورامین برگزار شد. این برنامه توسط شبکه قرآن و معارف و شبکه سوم سیما ضبط و قرار است در روزهای آینده از رسانه ملی پخش شود.

برپایی نمایشگاه عکس و کتاب و ایستگاه صلواتی و تقدیر از خانواده شهدای مظلوم امنیت و بسیجیان فعال مسجد جامع امام خمینی (ره) از برنامه های دیگر این مسجد به مناسبت هفته بسیج است.

 

آغاز ثبت‌نام حوزه علمیه مسجد فائق

#خبر ـ خوش برای نوجوانانی که می خواهند درس حوزوی بخوانند؛ ثبت‌نام حوزه علمیه مسجد فائق تهران برای براداران آغاز شده و تا دهم آذرماه هم ادامه دارد.

 

کلاس های معرفتی در مسجد مفتخر

واحد تربیت و تعالی مسجد مفتخر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، هیئت دانش آموزی با حضور نوجوانان مسجدی کلاس های معرفتی برگزار می کند که این هفته به ولادت حضرت زینب (س) و معرفی سیره حضرت عقیله بنی هاشم (ع) اختصاص دارد.

 

مسجد «پنبه‌چی» حامی محرومان

این مسجد از مساجد فعال تهران است که به همت بسیجیان و با برپایی حلقه‌های صالحین، ارائه خدمات مومنانه، برگزاری یادواره شهدا و اجرای طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا، به مسجدی برقرار تبدیل شده است.

 

تقدیر از نیروهای انتظامی کشورمان در کلانتری بازار

به گفته‌ی حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی امام جماعت مسجد حضرت موسی‌بن‌جعفر(ع) نرسیده به بازار آهنگران، مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از نیروهای بسیجی و ماموران کلانتری بازار که در مقابله با آشوب های اخیر بسیار فعالیت داشتند، در همان روز چهارشنبه، ۹ آذرماه در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) برگزار می شود.

 

برگزاری همایش بزرگ خانواده های کودکان و نوجوانان مسجدی

به گفته‌ی امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر (عج) خیابان مدائن، همایش بزرگ خانواده های کودکان و نوجوانان مسجدی، امشب (دوشنبه، ۷ آذر ماه) با سخنرانی، دکتر عزیزی، متخصص روانشناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه برگزار می شود. مراسم تقدیر از بانوان این مسجد که پرستار هستند نیز در همین هفته برگزار می شود.

 

توزیع ۴۰ بسته ارزاق میان نیازمندان

در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)، ۴۰ بسته‌ ارزاق میان نیازمندان توسط مسجد مسجد امام حسین (ع) توزیع می‌شود.

 

نمایشگاه دستاوردهای بومی و محلی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)

نمایشگاه دستاوردهای بومی و محلی همراه با برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، با هدف حمایت از تولید ملی و ترویج اقتصاد مقاومتی، به مدت سه روز به مناسبت هفته بسیج در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

 

تدارک بچه‌های مسجد چهارده‌معصوم(ع) برای هفته بسیج

مراسم بزرگداشت هفته بسیج پنجشنبه، سوم آذر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با تلاش بچه‌های مسجد محله حافظیه در مسجد چهارده معصوم (ع) این محله با سخنرانی حجت الاسلام هاشم حمیدی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت برگزار شد.

(سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱) ۱۶:۳۱
https://news.masjed.ir/u/Tnj
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید