چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۷
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۶۷۰
گزارشگر : جلال حیران نیا
به مناسبت سی‌اُمین دوره‌ هفته کتاب

مسابقه‌ کتابخوانی ویژه‌ کانون‌های مساجد

همزمان با فرا رسیدن سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور مسابقات کتابخوانی را ویژه اعضای کانون‌های سراسر کشور برگزار می‌کند.

(چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱) ۱۱:۵۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،  با توجه به فرارسیدن سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که با مشارکت نهادها و دستگاه های مختلف از جمله ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال برگزاری است؛ پویش کتابخوانی در قالب ۵ مسابقه کتابخوانی از آثار « تنها گریه کن» ، «آبنبات هل دار»، «رهنمای طریق» و «مربع های قرمز» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری برگزار شده  و بچه های مسجد می توانند این آثار را  با تخفیف ۵۰ درصدی از برنامه کاربردی «طاقچه» با کد ketabsetad  خریداری کنند.

همچنین پنجمین کتاب با عنوان «۳۰ روز با پیامبر (ص)» نیز که تالیفی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است با تخفیف ۳۰ درصدی و با کد ketabkoodak از برنامه طاقچه قابل دریافت است.

این گزارش می‌افزاید: زمان اعتبار این کدهای تخفیف تا پایان دی ماه اعلام شده و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور پس مطالعه آثار می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir  در این مسابقات کتابخوانی شرکت کنند؛ ضمن اینکه در پایان به نفرات برتر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.
 
سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار « ما همانیم که می خوانیم » از ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

پایان پیام/

(چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱) ۱۱:۵۷
https://news.masjed.ir/u/Tge
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید