چهارشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۱
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۶۵۳
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد آشتیانی‌ها؛

دو دهه عزاداری فاطمی در مسجد آشتیانی‌ها

حجت‌الاسلام بنی‌‌هاشمی با اعلام برگزاری دو دهه عزاداری‌های فاطمی(س) در مسجد آشتیانی‌ها، گفت: مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) ۱۹ مهرماه در این مسجد برگزار می‌شود.

(چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۰:۳۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام والمسلمین «سیدجلال بنی‌هاشمی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه دو دهه عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ۲۱ آبان ماه در مسجد آشتیانی‌ها (واقع در تهران، خیابان ۱۷ شهریور، کوچه شهید درخشان) برگزار می شود، اظهار کرد: حجج اسلام والمسلمین لطفعلی نژاد و صالحی سخنرانان این مراسم هستند.

 

امام جماعت مسجد آشتیانی‌ها افزود: خیریه این مسجد به همین مناسبت ۵۰۰ قواره چادر را میان بانوان و ۱۱۰ بسته ارزاق را میان خانواده های نیازمند توزیع می کند.

 

امام جماعت مسجد آشتیانی‌ها افزود: این مسجد همچنین نمایشگاه عفت فاطمی را به مناسبت فاطمیه اول برگزار می کند که طی آن کتاب های مرتبط با موضوعاتی همچون حجاب، عفاف، زن در دوره انقلاب اسلامی و زندگی و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) و فاطمه معصومه (س) و شهدای زن انقلاب اسلامی در آن عرضه می شود.

 

وی اضافه کرد: مسجد آشتیانی‌ها همچنین در روزهای شنبه، ۲۱ آبان ماه و چهارشنبه هفتم دی ماه میزبان دانش آموزان دبیرستان دخترانه علوی اسلامی خیابان شهید قادری تهران است که طی آن مراسم سوگواری همراه با سخنرانی مذهبی و مداحی و اطعام دانش آموزان صورت می گیرد. این برنامه در ادامه فعالیت های این مسجد برای تبلیغ اصولی دین برای دانش آموزان و والدین آنان است.

 

بنی هاشمی در ادامه با بیان اینکه به همت اهالی مساجد به ویژه بسیجیان مساجد محلات ۱۷ شهریور و ایران نظم و امنیت به صورت کامل طی دو ماه اخیر برقرار بوده است، گفت: بسیجیان مسجد آشتیانیها نیز در آماده باش کامل بودند و همکاری مستمری با کلانتری و ناحیه بسیج داشته اند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) پنجشنبه، ۱۹ آبانماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور هیئت های مذهبی محلات ۱۷ شهریور و ایران در مسجد آشتیانی‌ها برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/
(چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۰:۳۱
https://news.masjed.ir/u/Sxk
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید