شنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۶
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۶۴۳
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد شیخ‌عبدالحسین‌یزدی؛

حمایت مسجدی در بازار از ۱۵۰ خانواده محروم

حجت‌الاسلام موسوی از حمایت اهالی مسجد شیخ عبدالحسین یزدی از ۱۵۰ خانواده نیازمند خبر داد و گفت: بسته‌های ارزاق، پوشاک و لوازم‌التحریر و بعضاً کمک‌های نقدی در چند نوبت میان آنها در طول سال توزیع می‌شود.

(شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱) ۱۶:۱۶
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحسن موسوی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه ظرفیت مساجد در اجرای برنامه ها و خدمت رسانی به مردم متفاوت است، اظهار کرد: قطعا هر قدر یک مسجد برخوردارتر باشد، اهالی آن توان بیشتری در اجرای برنامه ها دارند، البته همت اهالی مساجد عامل بسیار مهمی است اما بدون پشتوانه مالی، به سختی می شود کار ویژه در مساجد انجام داد.

امام جماعت مسجد شیخ عبدالحسین یزدی (واقع در تهران، خیابان وحدت اسلامی، خیابان مختاری شرقی) افزود: این مسجد از نظر امکانات مالی در وضعیت متوسطی قرار دارد و پایگاه بسیج این خانه خدا نیز با توجه به بضاعتی که دارد برنامه های متنوعی در حوزه های قرآنی، فرهنگی و هنری برگزار می کند.

وی اضافه کرد: مهمترین فعالیت اهالی مسجد شیخ عبدالحسین یزدی خدمت رسانی به ۱۵۰ خانواده نیازمند تحت پوشش است لذا طی چند نوبت در هر سال بسته های ارزاق و پوشاک و لوازم التحریر و کمک نقدی میان آنان توزیع می شود. بیشتر همت اهالی این مسجد صرف جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آنها میان مستضعفان می شود.

موسوی گفت: جلسات آموزش و حفظ قرآن و نهج البلاغه با همکاری بچه های بسیج در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در مسجد شیخ عبدالحسین یزدی برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور اهالی مسجد شیخ عبدالحسین یزدی در مدارس خیابان وحدت اسلامی به صورت مقطعی و غیرمستمر صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: چند سال پیش در این زمینه به صورت جامع تر عمل می کردیم که وجود مشکلات مالی و هماهنگی اجازه تداوم این کار را به ما نداد.

پایان پیام/
(شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱) ۱۶:۱۶
https://news.masjed.ir/u/S88
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید