سه شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۸
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۶۳۲
گزارشگر : جلال حیران نیا
با هدف تکریم شهدا و تجلیل از خانواده ی معطّم ایشان

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای امنیت و شهدای حرم شاهچراغ

مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم مدافع امنیت و شهدای حرم شاهچراغ در مساجد، بقاع متبرکه و آستان های مقدس برگزار می شود.

(سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۱۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت با عنوان «عزت، اقتدار، امنیت» غروب روز پنجشنبه ۱۲ آبان، بعد از نماز مغرب و عشاء، در مساجد، بقاع متبرکه و آستان مقدس امام زادگان در سراسر کشور، آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله‌علیها)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه‌السلام) و مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

در همین خصوص‌ حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه به خبرنگار پایگاه تخصصی مسجد گفت: با توجه به حوادث اخیر و شهادت قریب به ۵۰ نفر از بسیجیان و پرسنل نیروی انتظامی، که مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند، تصمیم گرفتیم با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد، در تمامی مساجد، آستان‌های مقدس، بقاع متبرکه و امامزادگان کشور یک مراسم سراسری به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای عزیز برگزار نمائیم.

وی افزود: هدف از این برنامه سراسری این است که؛ با یک پرچم و یک صدا، فتنه‌های دشمنان را محکوم نمائیم. لذا با تشکیل کارگروه فرهنگی، قرآنی «اعتاب مقدس» در سازمان اوقاف و امور خیریه مصوب نمودیم این مراسم سراسری غروب پنجشنبه ۱۲ آبان برگزار شود.

وی افزود: اما متاسفانه بعد از این جلسه، جنایت خونین حرمِ حضرت احمدابن موسی، شاهچراغ(علیه السلام) رقم خورد و تعدادی دیگری از هموطنانمان هم در این حادثه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. لذا تصمیم گرفتیم یادبود این شهدای عزیز را هم در کنار شهدای امنیت، در مراسم روز پنجشنبه برگزار کنیم.

همچنین در این مراسم توسّط سخنرانان مجرّب در رابطه با اتفاقات و ریشه‌ی فتنه‌ها، روشنگری و «بصیرت افزایی» صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی در پایان گفت: متاسفانه هنوز برخی از مردم عزیزمان از پشت پرده‌ی این اتفاقات اطلاع دقیقی ندارند و این مراسم فرصتی است تا در رابطه با این مسائل «بصیرت افزایی» انجام شود.

ائمه محترم مساجد می توانند جهت بهره برداری و انتشار، فایل اصلی پوسترهای مراسم«عزت، اقتدار، امنیت» را از پیوندهای زیر دریافت نمایند. 

ببینید؛ تیزر مراسم بزرگداشت شهدای امنیت

تصویر لایه باز بنر مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت

تصویر بنر مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت(اندازه‌های متختلف)

 

(سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۱۸
https://news.masjed.ir/u/S5e
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید