سه شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۹
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۶۱۳
گزارشگر : جلال حیران نیا
با هدف تعالی کانون خانواده با محوریت مسجد

«مهرواره بانور» برگزار می‌شود

مهرواره بانور ویژه بانوان و با هدف حل مسائل خانواده و جمعیت با محوریت مسجد در دو بخش حل مسئله و روایت‌گری برگزار می‌شود.

(سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱) ۱۶:۱۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، جشنواره مهرواره بانور با هدف تعالی خانواده، ویژه بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی(تمام استانها) برگزار می‌شود.

این مهرواره کار مشترک بنیاد هدایت و اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات است که ویژه بانوان فعال اجتماعی و فرهنگی و با هدف تعالی خانواده برگزار می‌شود.

شعار و هدف مهرواره تلاش بانوان محله برای تعالی خانواده هاست که با محوریت مسجد انجام خواهد شد که علاوه بر توانمندسازی بانوان فعال مساجد دو هدف اصلی را دنبال می کند.

مهرواره بانور در دو بخش حل مسائل خانواده و خاطره نویسی طراحی شده است. قرار است این مهرواره ظرفیت‌های بانوان را برای حل مسائل خانواده و جمعیت به میدان آورد.

در مهرواره بانور، بانوان محله ضمن انتخاب مسئله‌هایی که مرتبط با خانواده و جمعیت در محله شان، تلاش می‌کنند با محوریت مسجد و مردم محله مسائل را حل کنند و حل مسائل را به رقابت بگذارند. همزمان قرار است بانوان ضمن حل مسئله‌ها، خاطراتی که ضمن تلاش برای حل مسائل برایشان اتفاق می‌افتد را روایت کنند و به مخاطب برسانند.

آنچه در این مهرواره رقم خواهد خورد توانمندسازی فعالان محله و بانوان برای حل مسئله هاست. همچنین قرار است، شبکه کنشگران بانوان در یک کار جمعی و در قالب این رویداد کار موثری را در حوزه جمعیت و خانواده در محله رقم بزنند.

مهرواره بانور، ۷ محور اساسی در حوزه خانواده دارد ۱‌. مسائل حوزه ازدواج و تشکیل خانواده ۲.مسائل حوزه روابط زوجین ۳. مسائل حوزه فرزندآوری ۴. مسائل حوزه فرزندپروری ۵.مسائل حوزه سبک زندگی اسلامی ۶.مسائل حوزه اقتصاد در خانواده ۷.مسائل حوزه سلامت در خانواده.

بانوان فعال طی این رویداد در مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به رقابت خواهند پرداخت و در آخر کار از بر‌ترین‌ها تجلیل می‌شوند.

بخش دوم مهرواره بخش خاطره نویسی است. خاطراتی از زندگی تبلیغی یا فعالیت‌هایی که در حوزه تبلیغ داشته‌اند در قالب داستان و روایت در بخش دوم مهرواره به رقابت گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان تا پایان شهریور فرصت دارند از طریق سایت https://mehrvare-banoor.ir ثبت نام کنند و یا عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ ارسال کنند.

همچنین جهت مشاوره، شماره تماس پشتیبانی ۰۲۵۹۱۰۰۹۶۵۰ پاسخگوی علاقه مندان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درصورت هرگونه سوال در مورد مهرواره به آیدی mehrvare_banor@ در پیام رسان ایتا در ارتباط باشید.

فیلم/ نحوه ثبت نام

(سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱) ۱۶:۱۹
https://news.masjed.ir/u/S0b
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید