سه شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۳
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۶۱۱
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد علی‌بن‌الحسین(ع) بررسی کرد؛

ضرورت اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه

حجت‌الاسلام حاتم‌پوری تاکید کرد: اجرای حداکثری طرح پیوند مسجد و مدرسه نیازمند عزم جدی مسئولان آموزش و پرورش و مدیران حوزه مسجد است و هر دو گروه باید موانع موجود برای اجرای وسیع این طرح را از میان بردارند.

(سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۴۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدرضا حاتم‌پوری» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه، اکنون بیش از هر زمانی دیگری ضرورت دارد، اظهار کرد: هر قدر حضور دانش‌آموزان در مساجد و حضور امام جماعت در مدارس بیشتر شود، قطعا به واسطه پاسخگویی به سوالات و شبهات بچه‌ها، این نسل کمتر در دام تبلیغات دشمن می افتد.

امام جماعت مسجد علی‌بن‌الحسین (ع) (واقع در تهران، بلوار ابوذر) افزود: اهالی این مسجد تعامل بسیار خوبی با مدارس محله ابوذر دارند به طوری که هم ما در این مدارس حضور می‌‌یابیم و هم دانشآموزان در نماز جماعت و سایر برنامههای مسجد علی‌بن‌الحسین (ع) شرکت می‌‌کنند.

رفع موانع اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه

وی اضافه کرد: اجرای حداکثری طرح پیوند مسجد و مدرسه نیازمند عزم جدی مسئولان آموزش و پرورش و مدیران حوزه مسجد در کشور است و هر دو گروه باید موانع موجود برای اجرای وسیع این طرح را از میان بردارند.

پاسخگویی به سوالات دانشآموزان

حاتم پوری تاکید کرد: دانشآموزان مدارس محله ابوذر مرتب در نماز جماعت مسجد علی‌بن‌الحسین (ع) شرکت میکنند و ما سعی داریم از این حضور برای ارتقای فرهنگی بچهها و پاسخ به سوالاتشان استفاده کنیم.

امام جماعت مسجد علی‌بن الحسین (ع) ابراز کرد: مراسم بسیار بزرگی در روز سه شنبه، 29 مهر ماه با حضور دانشآموزان مدارس محله ابوذر در این مسجد برگزار شد.

سخنان مهم مدیران آموزش و پرورش درباره پیوند تعامل میان مسجد و مدرسه

وی خاطرنشان کرد: معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی در این مراسم شرکت داشتند و مطالب مفیدی درباره لزوم تعامل بیشتر میان کارگزاران مساجد و اولیای مدارس مطرح کردند.

پایان پیام/
(سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۴۳
https://news.masjed.ir/u/S05
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید