دوشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۰
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۶۰۴
گزارشگر : جلال حیران نیا
مدیر مرکز تخصصی نماز:

نماز محور فعالیت کانون های مساجد باشد

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی با تاکید بر اینکه نماز باید محور فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد، گفت: مرکز تخصصی نماز در مساله آموزش مدیران، کادر و مربیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، آماده همکاری با ستاد کانون های مساجد است.

(دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱) ۱۱:۳۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور در مرکز تخصصی نماز با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی مدیر مرکز تخصصی نماز و رئیس مرکز تخصصی مهدویت دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی در این دیدار با تاکید بر اینکه نماز باید محور فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد، گفت: مرکز تخصصی نماز در مساله آموزش مدیران، کادر و مربیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کاملا آمادگی دارد.

مدیر مرکز تخصصی نماز افزود: ما آمادگی داریم دوره های آموزشی نماز را برای مدیران کانون ها و خانواده ها با حضور اساتید برتر مرکز تخصصی نماز در مسجد برگزار نماییم.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت افزود: نشست های آموزشی نماز ویژه خانواده ها در تعدادی از کانون ها برگزار شده است و انتظار داریم همچنان ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه استقبال خانواده ها از این دوره ها بسیار خوب بوده است، افزود: این دوره ها ویژه خانواده ها می باشد و چگونگی دعوت فرزندان به نماز در آن مطرح می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری نیز در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام ستاد و ظرفیت های کانون های مساجد ارائه کرد و گفت: در دوره جدید بنا داریم در ستاد کانون های مساجد محوریت فعالیت ها را آموزش، تسهیل گری و توانمندسازی قرار دهیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: تلاش می کنیم از دوره ها و محصولات متنوع مرکز تخصصی نماز در کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت ترویج نماز بهره بگیریم.

پایان پیام/

(دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱) ۱۱:۳۰
https://news.masjed.ir/u/Ry5
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید