یکشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۲
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۶۰۰
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد امام رضا(ع) خبر داد

تقدیر اهالی مسجد امام‌رضا(ع) از نیما نکیسا

آیت‌الله سیفی آملی گفت: اهالی مسجد امام رضا(ع) با تقدیم قطعه‌ای از فرش متبرک حرم امام حسین(ع)، از اقدام نیما نکیسا، بازیکن اسبق تیم ملی در دفاع از نظام و مخالفت با جریان‌های تجزیه‌طلب تقدیر کردند.

(یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۳۲

آیت‌الله «علی سیفی آملی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اقدام برخی از چهره‌های شاخص هنری و ورزشی در دفاع جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل تقدیر است، اظهار کرد: دشمن تلاش دارد به طرق مختلف میان صفوف متحد مردم شکاف ایجاد کند و در این مسیر از برخی چهره‌ها (سلبریتی‌ها) نیز استفاده می‌کند هر چند که راهی به جایی نمی‌برد.

 

امام جماعت مسجد امام رضا (ع) (واقع در تهران، شهرک اکباتان) با اشاره به حمله آشوبگران به مساجد در جریان اغتشاشات اخیر، افزود: عده‌ای از اغتشاشگران به مسجد امام رضا(ع) در محله اکباتان تهران نیز حمله و چند بنر را پاره و تابلوی پایگاه بسیج این مسجد را تخریب کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به تعامل خوب اهالی مسجد امام رضا (ع) با کلانتری ۱۳۵ شهرک اکباتان، اضافه کرد: قسمتی از مسجد امام رضا (ع) را در اختیار ماموران نیروی انتظامی قرار دادیم تا در جریان مقابله با اغتشاشات بتوانند از فضای این مسجد برای استراحت استفاده کنند.

 

سیفی در ادامه با اشاره به موضع گیری انقلابی نیما نکیسا در برابر اغتشاتگران و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه داد: اهالی مسجد امام رضا (ع) با تقدیم قطعه‌ای از فرش متبرک حرم مطهر امام حسین(ع) به پدر این فوتبالیست اسبق تیم ملی، از این اقدام او تقدیر کردند.

 

 وی در ادامه با اشاره به ضرورت پیگیری جهاد تبیین توسط مسجدی‌ها، خاطرنشان کرد: اهالی مسجد امام رضا (ع) در تبیین دستاوردهای نظام از یک سو و بیان شیوه های تبلیغی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از سوی دیگر، تلاش های متعدد دارد.

 

یادآور می شود، نیما نکیسا، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران، با حضور در شبکه ورزش صدا و سیما، برخی معترضان پس از مرگ مهسا امینی را آشوبگران و تجزیه‌طلب‌هایی خواند که سال‌ها است برای تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند.

 

پایان پیام/

(یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۳۲
https://news.masjed.ir/u/Rpc
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید