سه شنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۰
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۵۸۶
گزارشگر : جلال حیران نیا
درخواست رئیس سازمان اوقاف

مساجد هنرمند تربیت کنند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: زمانی تئاتر بچه‌های مسجد برگزار می‌شد که تأثیر بسزایی داشت و امروز می‌توانیم از مسیرِ مسجد، هنرمندان خوبی را تربیت کنیم.

(سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱) ۰۹:۵۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از  تسنیم ، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در دومین روز از نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در مجتمع آدینه برگزار شد، اظهار داشت: کانون‌های مساجد انتخاب خوبی برای فعالیت‌های مختلف در عرصه مسجد هستند، یک زمانی تئاتر بچه‌های مسجد متشکل از  تئاترهای دینی و انقلابی برگزار می‌شد که تأثیر بسزایی گذاشت، ما امروز از مسیر مسجد و کانون‌ها می‌توانیم هنرمندان خوبی را در عرصه تئاتر تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون حوزه فناوری مطرح است، باید از این عرصه استفاده کنیم و کانون‌های مساجد می‌توانند در این عرصه فعالیت‌های خوبی داشته باشند، گفت: از سوی دیگر در عرصه مدیریت انگیزه، یکی از مهمترین کارهای ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌تواند اردو باشد، در فعالیت‌های اردویی بسیاری از مباحث را می‌توان برای نوجوانان و جوانان مطرح کرد.

وی تصریح کرد: مسجد باید کانون پرسش و پاسخ باشد، وظیفه ما این است که بچه های مسجد را با طراحی و برنامه‌ریزی دقیق به سمت و سوی مسجد و کانون‌ها جذب کنیم.

حجت الاسلام خاموشی ادامه داد: کانون‌های مساجد می‌توانند دستاوردهای علمی و انقلابی را به نسل جوان در قالب فعالیت‌های اردویی معرفی کنند، نسل جوان که این دستاوردها را ببیند احساس غرور می‌کند.

(سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱) ۰۹:۵۰
https://news.masjed.ir/u/Rmd
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید