چهارشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۷
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۵۶۸
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد وفا خبر داد

تقدیر اهالی مسجد وفا از ماموران کلانتری ۱۵۹

حجت الاسلام متقدمی با بیان اینکه اهالی مسجد وفا به مناسبت هفته نیروی انتظامی از ماموران کلانتری بیسیم تقدیر می‌کنند، گفت: همچنین، غذای گرم و بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های محروم از اهل سنت نیز در ایام ولادت پیامبر(ص) توزیع می‌شود.

(چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱) ۱۰:۲۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رسول متقدمی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه مسجد وفا فعال ترین مساجد در سطح منطقه شوش در زمینه همکاری با ماموران انتظامی است، اظهار کرد: در این زمینه ما با کلانتری بیسیم و سرهنگ میرزایی، رئیس این کلانتری تعامل خوبی داریم و در آشوب های اخیر نیز ما ضمن آماده‌باش، تذکرات امنیتی لازم را مرتبا به نمازگزاران مسجد وفا و مردم منطقه شوش زیرا دشمن به دنبال ایجاد اختلاف میان مردم و فرصت سازی برای خود از طریق این تفرقه افکنی است.

امام جماعت مسجد وفا  (واقع در شوش، پایین تر از چهارراه لب خط) افزود: اهالی مسجد وفا در روز چهارشنبه، 20 مهر ماه با حضور در محل کلانتری بیسیم از خدمات جناب سرهنگ میرزایی رئیس و سایر کارکنان انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در سطح مناطق 12 و 15 تقدیر به عمل می آورند.

وی اضافه کرد: اهالی مسجد وفا به ویژه اعضای پایگاه بسیج خواهران و برادران و کانون فرهنگی هنری در برقراری امنیت و تکریم ماموران نظامی و انتظامی همیشه پیشقدم بوده اند ضمن اینکه همانطور که در دوره دفاع مقدس بسیار شجاعانه در مقابله با دشمن خارجی ایستادگی کردند، اکنون نیز در مقابله با عوامل استکبار در فتنه های مختلف مقاومت می کنند.

مقتدمی ادامه داد: خیریه مسجد وفا از جمله مساجدی است که در فهرست افراد تحت حمایت خود تعدادی از خانواده های محترم و آبرومند افاغنه از اهل سنت را دارد و بر همین اساس در مناسبت های مختلف به آنان هدایایی تقدیم می کند. در این راستا از سوی اهالی مسجد وفا در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته نیز به مناسبت هفته وحدت و ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) بسته های ارزاق و غذای گرم را میان این خانواده ها توزیع می شود.

وی گفت: افاغنه از اهل سنت و تشیع حضور مستمری در مسجد وفا دارند و مراسم های مختلف را در این مسجد برگزار می کنند. الحمدالله فضای دوستی و محبت خوبی میان مسلمانان از مذاهب مختلف در این خانه خدا برقرار است.

امام جماعت مسجد وفا یادآورد شد: مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در روز پنجشنبه، 21 مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی مذهبی و مداحی و اطعام نمازگزاران در این مسجد برگزار می شود.

پایان پیام/

(چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱) ۱۰:۲۷
https://news.masjed.ir/u/Rhg
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید