سه شنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۴
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۴۹۰
گزارشگر : جلال حیران نیا
دبیر مسابقات قرآنی «مدهامتان» اعلام کرد:

آغاز مسابقات قرآنی «مدهامتان» در شیراز

میرزایی نسب با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور به میزبانی شیراز، گفت: بالغ بر یکصد نفر از اعضای قرآنی کانون های مساجد در ۲ بخش خواهران و برادران در شیراز رقابت خواهند کرد.

(سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱) ۰۹:۱۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان،  «مجتبی میرزایی نسب» امروز (یکشنبه 13 شهریور) در دومین جلسه ستاد اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: بالغ بر یکصد نفر از اعضای قرآنی کانون های مساجد در 2 بخش خواهران و برادران در شیراز رقابت خواهند کرد.

 

دبیر مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور با اشاره به رشته های مرحله کشوری مسابقات افزود: در بخش برادران مسابقات در رشته قرائت تقلیدی و تحقیق، اذان، ترتیل و حفظ کل برگزار خواهد شد و خواهران نیز در رشته های حفظ کل، قرائت و ترتیل به رقابت می پردازند.

 

مدیر فرهنگی، اجتماعی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور یادآور شد: 10 داور از اساتید و داروان سطح یک داوری کشور این مسابقات را داوری می کنند ضمن اینکه ناظر ستاد عالی مسابقات قرآن کریم کشور نیز در زمان برگزار مسابقات حضور خواهند داشت.

 

وی، بهره مندی شیراز از وجود با برکت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را یکی از دلائل انتخاب شیراز برای میزبانی مسابقات قرانی «مدهامتان» دانست و گفت: امسال پانزدهمین دوره از مسابقات در شیراز برگزار می شود و شانزدهمین دوره مسابقات نیز آغاز خواهد شد.

 

میرزایی نسب همچنین از تشکیل پنج کمیته در راستای اجرای باشکوه مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته های اسکان و پذیرش، مسابقات و داوری، مالی و پشتیبانی، اجرایی، اطلاع رسانی و تبلیغات در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تشکیل و موارد مربوطه بررسی و تبادل نظر شده است.

 

براساس این گزارش، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از روند اجرا و امور پیگیری شده پرداخت و موارد مهم را نیز یاداور شد.

 

پایان پیام/
(سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱) ۰۹:۱۴
https://news.masjed.ir/u/yAh
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید