سه شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۳
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۴۷۱
گزارشگر : جلال حیران نیا
شهردار منطقه ۱۱ تهران خبر داد:

خدمت‌رسانی مساجد منطقه ۱۱ به زائران اربعین

موسوی گفت: مساجد منطقه ۱۱ تهران در انجام هماهنگی‌های مربوط به تسهیل رفت و آمد زائران اربعین با توجه به ماموریت محوله به شهرداری این منطقه، همکاری می‌کنند.

(سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۰۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ «سید محمد موسوی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه از خردادماه که مسئولیت هماهنگی اجرای مأموریت‌ های مرز مهران در اربعین 1401 به دو شهرداری مناطق 11 و 5 تهران سپرده شد، با جدیت کار خود را در اجرای خوب این ماموریت آغاز کردیم، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های عظیمی که مسجدی ها و هیئتی ها طی سال های گذشته در زمینه اربعین از خود نشان دادند، ما در انجام این ماموریت از ظرفیت آنان استفاده می کنیم.

 

شهردار منطقه ۱۱ تهران افزود: مساجد علاوه بر تامین نیروی انسانی لازم، تجهیزات و امکانات بسیاری نیز در اختیار ما قرار دادند و ان‌شاءالله شاهد رفت و آمد زائران بدون مشکل از مرز مهران خواهیم بود. این بار نیز ثابت شد هر جا مسجدی ها و نیروهای انقلابی پای کار باشند، امورات به بهترین نحو انجام می شوند.

 

وی اضافه کرد: مساجد منطقه 11 تهران با همراهی معاونت فرهنگی شهرداری این منطقه دو موکب در شهر نجف مستقر می کنند. ضمن اینکه در تامین لوازم مورد نیاز برای چند موکب دیگر نیز مشارکت دارند.

 

موسوی ادامه داد: امسال همانطور که بارها اطلاع رسانی شده است، موضوع اصلی در پیاده روی اربعین، گرمای هوا است که اهالی مساجد در رفع این مشکل مشارکت خوبی داشتند و از همین فرصت نیز از آنان برای ادامه مشارکت در مقابله با این وضعیت استمداد می طلبیم.

 

پایان پیام/
(سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۰۳
https://news.masjed.ir/u/yxa
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید