یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۰
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۴۶۰
گزارشگر : جلال حیران نیا
در هفته دولت

اعضاء هیئت دولت به 30 مسجد تهران می‌روند

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران گفت: در ایام هفته دولت بناست وزیران و معاونان رئیس جمهور در مساجد حضور پیدا کنند و در راستای جهاد تبیین به تشریح برنامه‌ها و اقدامات دولت بپردازند.

(یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۱:۱۰

 به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در گفت‌وگو با  فارس از برنامه‌ریزی برای حضور اعضای هیأت دولت به مناسبت هفته دولت در مساجد استان تهران خبرداد و اظهارداشت: مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران به رئیس جمهور کشورمان پیشنهاد داد که در هفته دولت، وزیران و معاونان در مساجد حضور پیدا کنند. این مرکز آمادگی خود را برای فراهم کردن بستر گفت‌وگوی مستقیم این مسئولان با مردم اعلام کرد که با استقبال و پذیرش ریاست محترم جمهور مواجه شد.

 وزیران و معاونان رئیس جمهور به مساجد تهران می‌روند

وی ادامه داد: بناست اعضای محترم کابینه دولت سیزدهم، در هفته دولت با هدف لبیک به امر ولی امرمان به جهاد تبیین و پاسخگویی به سئوالات و شبهات مردم و همچنین ارتباط نزدیک با مردم در مساجد استان تهران حضور پیدا کنند.

ذاکر گفت: استانداری تهران، فرمانداری شهر تهران و فرمانداری شهرستان‌های استان تهران هم پای کار هستند تا در مساجد پیشنهادی مرکز رسیدگی به امور مساجد، در برگزاری این برنامه همکاری نمایند.

تبیین برنامه‌ها و اقدامات دولت با رویکرد جهاد تبیین

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران افزود: در این برنامه‌ها بناست مسئولین برنامه‌ها و اقدامات دولت را برای نمازگزاران و اهالی منطقه و محله تبیین و تشریح کنند و به سئوالات و شبهات آنان هم پاسخ دهند. در این جلسات فرصتی مهیاست تا مردم مشکلات و درخواست‌های خود را به صورت رودررو با اعضای دولت درمیان بگذارند. مطالبات و مشکلات محله، منطقه، شهر و کشور را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی این برنامه لبیک‌گویی عملی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین است، گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که دستاوردهای نظام به مردم گفته شود تا آگاه و اقناع شوند تا در مواجهه با هجمه‌ها و سیاه‌نمایی‌های دشمن، متزلزل و مغلوب نشوند. پیگیری مطالبات مردم و پاسخگویی به سئوالات آنان نیز از تاکیدات مقام معظم رهبری است که در این برنامه دنبال خواهد شد.

محل برگزاری نشست‌ها در مساجد به مردم عزیزمان اطلاع‌رسانی می‌شود

ذاکر در پایان خاطرنشان کرد: برنامه مساجدِ پذیرای برگزاری نشست‌های وزیران و معاونان رئیس جمهور در ایام هفته دولت، به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و برقراری نظم، صرفاً در محلات همان مساجد اطلاع‌رسانی خواهد شد. دیدار اعضای هیأت دولت و انجام ملاقات با مردم حاضر در مراسم معنوی نماز جماعت، در ۳۰ مسجد جامع شناخته شده استان تهران صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

(یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱) ۱۱:۱۰
https://news.masjed.ir/u/yv9
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید