شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۵
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۴۵۲
گزارشگر : جلال حیران نیا
پس از بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز صورت گرفت

توصیه حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری به طلاب

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، گفت: قطعا نگاه طلبه‌ها به مساجد، پس از بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز تغییر خواهد کرد؛ چراکه محتوای فاخر و مطلوبی از سوی علما، محققان و فرهیختگان در این نمایشگاه ارائه شده است.

(شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱) ۰۹:۳۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد حاج‌علی‌اکبری» در گفتگو با خبرگزاری شبستان، ضمن تقدیر از مدیرعامل بنیاد هدایت در راه اندازی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: اقدام بنیاد هدایت در تشکیل نمایشگاه مسجد جامعه پرداز حرکتی عالمانه و هنرمندانه است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه بهتر است تمام طلبه‌ها از ظرفیت این نمایشگاه بهره‌مند شوند، گفت: قطعا نگاه طلبه‌ها به مساجد، پس از بازدید از این نمایشگاه تغییر خواهد کرد؛ چراکه محتوای فاخر و مطلوبی از سوی علما، محققین و فرهیختگان در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز ارائه شده است.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه افرادی که در مسجد جامعه پرداز با خصوصیات مندرج در نمایشگاه، پرورش می‌یابند، بسیار ارزشمند هستند، تاکید کرد: این نیروی مسجدی می‌تواند در تحقق تمدن نوین اسلامی بسیار موثر باشد.

 

گفتنی است، نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در ماه های محرم و صفر در مسجد مقدس جمکران برپا است.

 

پایان پیام/
(شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱) ۰۹:۳۵
https://news.masjed.ir/u/yur
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید