سه شنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۳
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۴۴۴
گزارشگر : جلال حیران نیا
حجت الاسلام صالحی:

دیدار اعضای هیأت دولت با مردم در مساجد

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: به مناسبت هفته دولت برنامه‌ریزی لازم برای حضور و ملاقات مردمی اعضای هیأت دولت در مساجد استان تهران صورت خواهد گرفت.

(سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱) ۰۹:۱۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از رسا، با توجه به گرامیداشت هفته دولت و تقارن این ایام با هفته جهانی مساجد، بنا به پیشنهاد حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مقرر شد کلیه وزرا و معاونین رئیس جمهور در این روزها با حضور در مساجد و هیئت های مذهبی در میان مردم حاضر و به صورت چهره به چهره ملاقات‌های مردمی را انجام داده و نسبت به درخواست‌ها و شکایات، اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام احمد صالحی در این باره گفت: برکات کم نظیر این دولت ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است که تقریبا در تمام‌ اجتماعات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی میزهای ارتباط دولت‌مردان با مردم برگزار می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: این تصمیم خوب برای هفته دولت گرفته شده و طبق مکاتبات صادره با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی لازم برای حضور اعضای محترم هیأت دولت و انجام ملاقات با مردم حاضر در مراسم معنوی نماز جماعت و هیئت‌های مذهبی این شب‌ها در ۳۰ مسجد جامع شناخته شده استان تهران صورت خواهد گرفت.

(سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱) ۰۹:۱۳
https://news.masjed.ir/u/yt6
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید