دوشنبه / ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۸
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۴۳۹
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد الرسول (ص) خبر داد

توفیقات بچه‌های مسجد الرسول(ص) در کنکور

حجت‌الاسلام بابایوسفی گفت: دانش‌آموزان باشگاه حکیم ایرانی در مسجد الرسول(ص) همه ساله در کنکور سراسری و آزمون‌های ورودی مدارس ممتاز تهران موفقیت‌های متعدد کسب می‌کنند.

(دوشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۷:۴۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ حجت الاسلام والمسلمین «مهرداد بابایوسفی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه مسجد الرسول (ص) (واقع در تهران، محله سعادت آباد، میدان شهید طهرانی مقدم) همه ساله کلاس ها و برنامه های مفید و متنوعی را در فصل تابستان برگزار می کند، اظهار کرد: باشگاه حکیم ایرانی مرکز اصلی برگزاری این کلاس ها و دوره های آموزشی مسجد الرسول (ص) است که امسال نیز دوره های ویژه برای 50 دانش آموز برگزار می کند.

 

امام جماعت مسجد الرسول (ص) افزود: دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های باشگاه حکیم ایرانی مسجد الرسول(ص) در کنکور سراسری دانشگاه ها و آزمون های پذیرش مدارس ممتاز تهران از جمله البرز و فرهنگ موفقیت های خوبی کسب می کنند که امسال 21 دانش آموز حائز رتبه های برتر شدند.

 

وی اضافه کرد: مسجد الرسول (ص) همچنین تور علمی، آموزشی و فرهنگی را برای دانش آموزان پایه های تحصیلی هفتم تا دهم به منظور تقویت درسی، آموزش احکام شرعی، معارف دینی و تربیت بدنی این دانش آموزان در فصل تابستان برگزار می کند.

 

بابایوسفی تصریح کرد: هیئت قاسم‌بن الحسن(ع) در مسجد الرسول (ص) نیز کلاس های آموزش قرآن، احکام شرعی، شعرخوانی و مداحی را ویژه نوجوانان در فصل تابستان برگزار می کند، البته این کلاس ها به صورت محدودتر در سایر فصول سال نیز در این مسجد برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هیئت قاسم‌بن الحسن(ع) و پایگاه بسیج مسجدالرسول(ص) همچنین اردوهای سیاحتی و زیارتی همچون سفر به مشهد مقدس و قم را نیز در شهریور ماه برگزار می کند که 20 نفر از شرکت کنندگان در این اردوها زائراولی هستند.

 

پایان پیام/
(دوشنبه ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۷:۴۸
https://news.masjed.ir/u/ysy
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید