چهارشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۶
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۳۱۰
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد انصارالمهدی(عج) خبر داد

راه‌اندازی ۳۲ کارگاه‌ به همت یک مسجد

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری گفت: فعالان مسجد انصارالمهدی(عج) ۳۲ کارگاه تولیدی و فروشگاه را طی دو سال اخیر راه‌اندازی کردند یا مورد حمایت قرار دادند و به این صورت زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم کردند.

(چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱) ۰۹:۱۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «علی انصاری» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه خیریه مسجد انصارالمهدی (عج) (واقع در تهران، خیابان پیروزی، خیابان چهارم نیروی هوایی)، هر ماه بیش از 100 بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع می کند، اظهار کرد: حدود دو سال است اعضای گروه جهادی، خیریه و پایگاه بسیج این مسجد تصمیم گرفتند، در کنار توزیع این بسته ها کار مهم تر یعنی رونق کارگاه های تولیدی در سطح منطقه پیروزی را در پیش گرفتند.

 

امام جماعت مسجد انصارالمهدی(عج) افزود: فعالان این مسجد در همین راستا 32 کارگاه تولیدی و فروشگاه را راه اندازی کردند یا در زمینه فعال شدن دوباره آنان مورد حمایت قرار دادند و به این صورت زمینه اشتغال بیش از 200 نفر را فراهم کردند و این رویکرد را با جدیت بیشتر دنبال می کنند و جزو کارهای همیشگی آنان است.

 

وی اضافه کرد: اهالی مساجد می توانند در راستای موضوع احیای جهاد سازندگی که از سوی دولت مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی مطرح شده است، رونق کارگاه ها و فروشگاه ها را دنبال می کنند و همه مساجد کشورمان باید علاوه بر توزیع بسته های ارزاق، ایجاد شغل برای نیازمندانی را که توانایی کار دارند، دنبال کنند.

 

انصاری اضافه کرد: اهالی مسجد انصارالمهدی(عج) برای آنکه این کارگاه ها و فروشگاه ها بتوانند درآمدزایی خوبی داشته باشند، در فضای باز این مسجد، هر ماه یک نمایشگاه راه اندازی می کند تا محصولات این مراکز عرضه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: خیریه مسجد انصارالمهدی(عج) نیز در همین راستا در حیاط این مسجد فروشگاه راه اندازی کرده است و محصولات مختلف از جمله خشکبار، حبوبات، چادر، روسری، کتاب، دفتر و عرقیجات را به فروش می رساند.

پایان پیام/

(چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱) ۰۹:۱۶
https://news.masjed.ir/u/x60
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید