شنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۳
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۲۸۶
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج):

لزوم ارتباط پایگاه‌های قرآنی مساجد

حجت الاسلام والمسلمین خیرآباد با اشاره به توفیق مسجد صاحب الزمان(عج) در ارتباط‌گیری میان پایگاه‌های قرآنی مساجد، گفت: این ارتباط می‌تواند به شبکه‌سازی کمک شایان کند.

(شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱) ۰۸:۰۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد خیرآباد» در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد صاحب الزمان (عج) هر هفته محفل انس با قرآن کریم را با حضور یکی از قاریان ممتاز استانی یا کشوری یا بین المللی و با حضور گسترده مردم، برگزار می کند، اظهار کرد: این موفقیت با همراهی و مدیریت حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، امام جماعت راتب این مسجد و با مشارکت خوب کارگزاران مسجد، سابقه ۴۰ ساله دارد و در شرایط مختلف نیز به صورت منظم برگزار شده است.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف (واقع در تهران، تهران نو، مسیل جاجرود) افزود: یکی دیگر از عوامل موفقیت این مسجد در برگزاری هفتگی محفل انس با قرآن، همراهی ائمه جماعات مساجد منطقه تهران نو است که با استقبال خوب از برنامه های این خانه خدا، در تداوم آن نقش ایفا کردند.

 

وی اضافه کرد: مساجد امام حسن مجتبی علیه السلام، انصارالحسین علیه السلام، حسنی، جعفریه، امام حسین علیه السلام، علی بن ابیطالب علیه السلام، چهارده معصوم علیهم السلام و انبیاء، دست همکاری مسجد صاحب الزمان علیه السلام را به گرمی فشردند و اکنون به صورت ثابت اهالی یک یا چند باب از این مساجد و در دو نوبت در طول سال، همه این خانه های خدا در محفل قرآنی مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شرکت می کنند.

 

خیرآباد گفت: اهالی مسجد صاحب الزمان علیه السلام نیز در جلسات مهم و بزرگ قرآنی مساجد منطقه تهران نو شرکت می کنند. به این صورت می توان گفت که ما جزو پیشگامان در ایجاد ارتباط مستمر میان پایگاه و جلسات قرآنی مساجد هستیم، مطالبه ای که امسال به درستی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مساجد باید علاوه بر برنامه‌های قرآنی در همه حوزه ها با یکدیگر همکاری کنند و شاهد انسجام و اتحاد میان مساجد در سراسر کشور باشیم؛ ارتباط میان پایگاه های قرآنی مساجد، می تواند نقطه آغاز این شبکه سازی باشد.

 

پایان پیام/
(شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱) ۰۸:۰۳
https://news.masjed.ir/u/woq
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید