شنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۹۰۸
گزارشگر : حجت الله ذاکر
امام جمعه پردیس خبر داد:

اجرای «ده شب‌_‌ده مسجد» در پردیس

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: برنامه ریزی و اجرای «ده شب_ده مسجد» توسط قرارگاه فرهنگی شهرستان پردیس در حال انجام است.

(شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰) ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران این شهرستان در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، با بیان برنامه های قرارگاه فرهنگی شهرستان پردیس، اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی شهرستان پردیس با همت تمام مسوولان تشکیل شده است و تمام مدیران دستگاه‌ها عضو این قرارگاه فرهنگی هستند و این قرارگاه برنامه «ده شب-ده مسجد» را برنامه ریزی واجرا می کنند.

 

امام جمعه پردیس گفت: یکی از برنامه ها محفل انس با قرآن «شبی با قرآن، شبی با یاس کبود» بود که شب گذشته در نورالشهدا فاز ۳ با حضور پرشور مردم و بسیار باشکوه اجرا شد.

 

وی افزود: حضور حافظین نوجوان قرآن مجید و از افتخارات شهرستان، قاریان کشوری و بین المللی و از همه مهمتر تجلیل از حافظان قرآن پردیس برگزار شد و امیدواریم بتوانیم تمام فعالان، حافظان، قاریان و اساتید قرآنی را در شهرستان ساماندهی کنیم.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت فرمانده سپاه قدس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدش در عراق، بیان کرد: رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا(۱۳۹۸ش)  روز جهانی مقاومت را رقم زدند و مکتب سلیمانی شکل گرفت.

 

امام جمعه پردیس ادامه داد: شهید سلیمانی، مرد میدان انقلاب انفسی و آفاقی بوده و شخصیت تراز عصر غیبت است، ایشان در نامه ‌ای به‌ دخترش می‌گوید: حاضرم همه دار و ندارم را بدهم تا به حقیقت برسم، یعنی او کاملا الهی می‌بیند و می‌خواهد خودش را خرج خدا کند.

 

امام جمعه پردیس با بیان اینکه شهید والامقام امیر زمان زاده پس از ۳۴ سال، شهرستان پردیس را با حضور خود معطر خواهد کرد، گفت: در هفته پیش رو یک میهمان ویژه در شهرستان پردیس داریم، کسی که با خون و با فداکردن جانش به ما عزت و اقتدار و آبرو دادند و با آمدنش به شهرستان پردیس آن رحمت و برکت و معرفت را از طرف خداوند به مردم عزیز و شهید دوست شهرستان هدیه خواهد آورد.

 

وی اضافه کرد: شهید والامقام امیر زمان زاده به عنوان شهید گمنام در شهرستان نایین میهمان مردم آن شهر بود و از این به بعد انشاءالله در شهرستان پردیس سفره پرخیر و برکتش را خواهد گستراند و اینها همه حکمت دارد که این شهید را خداوند متعال برای همچنین روزی ذخیره کرده بود.

 

حسینی تصریح کرد: ۳۴ سال پیش از پردیس خبری نبود، اما خداوند این شهید عزیز را گمنام در یک شهری نگه میدارد و مردم بسیاری را به این منطقه آورده و ساکن می کند تا یک شهر پرجمعیت شکل بگیرد در نهایت این شهید عزیز را با تمام برکات، معارف و عطر بهشتی به این شهر می آورد تا با دل های مردم درگیر شده و در رفع گرفتاری‌های مردم و بالا بردن معنویت، معرفت و بصیرت مردم نقش مهمی را ایفا بکنند.

 

امام جمعه پردیس افزود: روز دوشنبه ۱۳ دی در سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، این شهید عزیز به شهرستان پردیس خواهد آمد و پس از دو روز جهت و داع و برنامه های دیگر در روز پنجشنبه ۱۶ دی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از میدان امام رضا(ع) تا نورالشهدا فاز ۳ تشییع و تدفین خواهند شد. 

 

وی ادامه داد: روز دوشنبه ۱۳ دی هم که شهید به شهرستان می آید ابتدا مردم سعید آباد و جاجرود به استقبال خواهند آمد و بعد مردم عزیز بومهن با استقبال از شهید را با شور و شعور خود به نمایش خواهند گذاشت.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اقدامات قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس و فراهم آوردن زمینه مطالبه گری و رفع مشکلات مردم، تاکید کرد: قرارگاه خدمت رسانی با تمام قوت در حال انجام وظیفه است و روز چهارشنبه در خدمت مردم عزیز و مظلوم فاز ۸ بوده و پای صحبت ها و بیان مشکلات مردم نشستیم.

 

امام جمعه پردیس اضافه کرد: علی رغم تمام زحمات، تلاشها و خدمات شرکت عمران، مردم مشکلات بسیار زیادی داشتند که مسوولان با حوصله به مشکلاتشان گوش داده و قول و وعده هایی هم برای رفع آنها دادند که مردم را خوشحال کرد، امیدوارم این خوشحالی و امیدواری مردم عزیز فاز ۸ با سرعت عمل مسئولین در عمل کردن به وعده‎ها محقق بشود و ناامیدتر و ناراحت تر نشوند.

 

حسینی افزود: یکی از مسوولان که از همان موقع و فردای آن روز شروع به عمل کردن وعده های خود کردند، مسئول جهادی و خوش قول شهرداری پردیس بود و امیدوارم که در هفته های بعد از دیگر مسوولان نام برده و تشکر کنم.

 

امام جمعه پردیس ادامه داد: مردم ترک آباد بومهن که اولین قرارگاه خدمت رسانی در آن محل بود، با طوماری که نوشته و امضا کرده بودند از مسوولان شهرداری و اداره برق که بخشی از مطالبات مردمی را عملیاتی کردند تشکر کرده بودند اما برخی از محله ها که قرارگاه تشکیل شده هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است.

 

پایان پیام/
(شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰) ۱۰:۰۹
https://news.masjed.ir/u/j64
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید