چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۹۰۷
گزارشگر : حجت الله ذاکر
مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) شهریار خبر داد

زنگ حاج قاسم در مدارس به صدا در می‌آید

حجت‌الاسلام نظری از تدارک ویژه‌برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت کانون مهدی موعود(ع) مسجد حضرت قائم(عج) خبر داد و گفت: طرح تبلیغی «زنگ حاج قاسم» به همت بچه‌های مسجد در مدارس اجرا می‌شود.

(چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰) ۱۴:۰۱

حجت الاسلام «حمید نظری»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری ویژه برنامه «زنگ حاج قاسم» به همت کانون موعود مسجد حضرت قائم(عج) شهریار خبر داد و اظهار کرد: در قالب این ویژه برنامه بیش از 100 مبلغ در مدارس شهریار برای تبیین سیره عملی حضرت فاطمه(س) و سردار سلیمانی حضور می یابند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود مسجد قائم(عج) شهریار بیان کرد: در قالب طرح مواسات و کمک های مومنانه 250 بسته غذایی میان نیازمندان توزیع و نمایشگاه فاطمیه با رویکرد الگوگیری از حضرت فاطمه(س) به صورت پرده خوانی برپا می شود.

  حجت الاسلام نظری خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا سعی کردیم برنامه ها را به سمت کمک های مومنانه و کمک رسانی به نیازمندان سوق دهیم، همان گونه که در سال گذشته به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برای 10 جوان در آستانه ازدواج جهیزیه تهیه و به 350 خانواده نیازمند بسته ارزاق به همراه 300 کارت هدیه اهدا شد، امسال نیز این برنامه را اجرا می کنیم.

 

وی از راه اندازی پویش#یلدای‌ـ‌مهربانی از سوی کانون مهدی موعود مسجد حضرت قائم(عج) شهریار خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه شب یلدا و ایام فاطمیه اول با هم همزمان شد و با توجه به اینکه برخی از خانواده ها توان خرید مایحتاج خودشان را نداشتند، در همین راستا کانون مهدی موعود(عج) مسجد حضرت قائم(عج) اقدام به راه اندازی این پویش کرد و 500 بسته غذایی به ارزش 250 هزار تومان را میان خانواده های محروم توزیع کرد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری موعود (عج) از سال ۸۷ با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون خدمات گسترده ای را در حوزه های عمرانی، تعمیر منازل، ترک اعتیاد، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، دانش آموزی، حقوقی، جهاد علمی و مشاوره به مردم محروم و حاشیه نشین شهریار ارایه کرده است.

 

 

پایان پیام/
(چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰) ۱۴:۰۱
https://news.masjed.ir/u/mgE
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید