سه شنبه / ۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۴
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۹۰۱
گزارشگر : حجت الله ذاکر
همزمان با گرامیداشت ۹دی برگزار می‌شود

برنامه‌ی مساجد برای سالگرد شهید سلیمانی

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یوم الله ۹ دی در مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

(سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰) ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهندس المهدی و گرامیداشت روز بصیرت همزمان با ایام فاطمیه در مساجد برگزار می شود.


برنامه تعدادی از مساجد به این مناسبت به شرح زیر است:


مسجد الحسین(ع)


مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و هفته بصیرت با سخنرانی دکتر حنیف غفاری،دکترای روابط بین الملل و کارشناس مسائل سیاسی با موضوع آمریکا پس از شهادت حاج قاسم و بررسی آخرین وضعیت مسائل مذاکرات هسته ای،۱۲ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد الحسین(ع) واقع در تهران نو برگزار می شود.


 مسجد جامع قلهک


گرامیداشت سردار آسمانی در مسجد جامع قلهک واقع در خیابان شریعتی هم با سخنرانی حجت الاسلام شیرازی،نماینده ولی فقیه در سپاه قدس و با مرثیه سرایی مجبتی رمضانی روز۱۱ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.


 مسجد جامع لولاگر


مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار آسمانی و ابوالمهندس المهدی و گرامیداشت روز بصیرت در مسجد جامع لولاگر واقع در خیابان آذربایجان،تقاطع بزرگراه نواب صفوی روز نهم دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ با قرائت قرآن توسط مهدی عادلی،اجرای گروه سرود بین المللی نسیم رحمت،سخنرانی محسن منصوری؛استاندار تهران و با مرثیه سرایی معین عبازاده و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مسجد جامع نظام مافی


بنابراین گزارش، این برنامه که در مسجد جامع نظام مافی واقع در جنت آباد جنوبی،بلوار آیت الله کاشانی نیز از۱۱ دی به مدت۷ شب بعداز نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجج اسلام ماندگاری و سید احمد خاتمی برگزار می شود.


در این مراسم محسن عراقی،امیرعباسی،محمدرضا بذری،مرتضی طاهری، وحید یوسفی، حامد خمسه،مهدی سلحشور به مرثیه سرایی می پردازند.


مسجد دانشگاه امام صادق(ع)


مراسم سوگواری ایام فاطمیه و بزرگداشت سردار آسمانی در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) هم با سخنرانی حجت الاسلام شحیطاط و با مرثیه سرایی سیدعلی حسینی و سجاد خسرو آبادی،هفتم دی ماه ساعت ۱۹ برگزار می شود.

 

مسجد دانشگاه تهران


 همزمان با ایام فاطمیه مراسم عزاداری ایام فاطمیه و بزرگداشت سردار دلها در مسجد دانشگاه تهران هم برگزار می شود. این مراسم در این مسجد با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و با مرثیه سرایی سید محمودعلوی و علی جهانبخش از ۶تا ۸ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود.


مصلی باقرشهر


 مراسم گرامیداشت  سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و بزرگداشت روز بصیرت در مصلی باقر با سخنرانی سردار محمدرضا نقدی، روز هشتم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.


 مسجد رضویه


این مراسم در مسجد رضویه واقع در قصرالدشت،نرسیده به هاشمی هم با سخنرانی علی اکبر فدایی و با مرثیه سرایی مصطفی خورسندی،۱۲ دی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.


مسجد جامع غدیر خم


این مراسم در مسجد جامع غدیرخم واقع در خیابان پاسداران،خیابان شهید کشوری،خیابان مسجد از ۴تا ۹ دی بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجج اسلام قرنی گلپایگانی و ابوالقاسمی در این مسجد برگزار می شود.


پایان پیام/

(سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰) ۱۲:۳۴
https://news.masjed.ir/u/hfr
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید