دوشنبه / ۶ دی ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۸۸۸
گزارشگر : حجت الله ذاکر
مدیر برنامه‌های فرهنگی امور مساجد اعلام کرد

مراسم سالگرد شهادت سردارسلیمانی در مساجد

حجت‌الاسلام ماجدی با اشاره به تدارک ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از سوی مساجد، گفت: با میدانداری ۴۰۰ مسجد محوری یادواره‌های محلی سیدالشهدای جبهه مقاومت برگزار می‌شود.

(دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰) ۰۸:۵۹
 حجت الاسلام«سید مهدی ماجدی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تدارک ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردار سلیمانی با محوریت 400 مسجدمحوری استان تهران خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی یادواره ای در مساجد محوری تهران با مشارکت دیگر مساجد تهران برگزار می شود، علاوه بر بزرگداشت مقام سردار دل ها، برای بزرگداشت نهم دی (روز بصیرت) و  ایام نیز فاطمیه برنامه های ویژه ای از سوی مساجد تدارک دیده شده است.

 

مدیر برنامه های فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: تهیه و تولید بسته های محتوایی و ارسال به ائمه جماعات،مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب شهید حاج قاسم سلیمانی، تهیه و توزیع پوستر حاج قاسم از دیگر برنامه های تدارک دیده است.

 

وی همچنین از برگزاری برنامه غیرحضوری بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و افزود: مرکز رسیدگی به امور مساجد بنا داشت که برنامه ای با حضور ائمه جماعات مساجد در مصلی شهرری به منظور بزرگداشت مقام سردار دل ها برگزار کند که به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونای امیکرون این نشست به صورت حضوری برگزار نمی شود.

 

مدیر برنامه های فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد از تولید محتوا به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد و ابراز کرد: با مشارکت معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) بسته محتوایی پیوندهای «مهدویت و فاطمیه» ویژه ائمه جماعات و مبلغین منتشر شده و در اختیار ائمه جماعات قرار گرفته است.

 

وی همچنین به کمک رسانی به محرومین از سوی مساجد در ایام فاطمیه اشاره و خاطرنشان کرد: مساجد به صورت خودجوش برنامه های دستگیری و حمایت از محرومین را پس از شیوع بیماری کرونا مورد توجه قرار داده اند و در مناسبت های مختلف خیرین در قالب پویش های مختلفی حمایت از محرومین را مورد توجه قرار می دهند و در ایام فاطمیه نیز کمک رسانی به اقشار محروم استمرار دارد.

 

 

پایان پیام/
(دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰) ۰۸:۵۹
https://news.masjed.ir/u/hbz
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید