جمعه / ۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۸۷۸
گزارشگر : حجت الله ذاکر
برای پنجمین سال متوالی

نمایش مسجدی‌ها راوی شهادت می‌شود

نمایش «حدیث درد» برای پنجمین سال متوالی به همت جوانان و نوجوانان بسیج مسجد قائم(ع) تهران در ایام شهادت حضرت زهرا(س) اجرا می‌شود.

(جمعه ۳ دی ۱۴۰۰) ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نمایش «حدیث درد» برای پنجمین سال متوالی به همت جوانان و نوجوانان بسیج مسجد قائم(ع) تهران و با همکاری فرهنگسرای گلستان و شهرداری منطقه ۸ در ایام شهادت حضرت زهرا(س) از چهارشنبه اول تا جمعه سوم دی‌ماه از ساعت ۱۸ اجرا می‌شود.

نمایش« حدیث درد» روایتی است از زندگی و شهادت حضرت فاطمه (س) که با هدف شناخت و ترویج مکتب اهل بیت (ع) و آشنایی نسل جوان با الگوی دینی چون فاطمه زهرا (س) با ۳۰ بازیگر درگروه سنی ۱۴ تا ۱۹ اجرا می شود. متن داستان این نمایش براساس بخش‌هایی از سوره مبارکه انسان که در آن می‌خوانیم ؛ اسیری پیش از این از سوی اهل بیت (ع) اطعام شده بود و با گذشت ده سال به مدینه سفر می‌کند تا به خیال خود از خلیفه مسلمین علی ابن ابیطالب (ع) قدردانی کند اما با حوادثی رو به رو می‌شود که فکرش را هم نمی‌کرد، تنظیم شده است.

این نمایش با روایتی متفاوت و بهره‌گیری از منابع و کتاب‌های تاریخی معتبر شیعه ، حوادث تاریخی پس از رحلت رسول اکرم (ص) تا شهادت حضرت فاطمه (س) را پیش روی مخاطبان به تصویر می‌کشد.

علاقه‌مندان برای حضور و تماشای این نمایش می‌توانند با شماره ۰۹۳۵۴۰۶۹۰۷۵ تماس حاصل کنند. فرهنگسرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع است.

انتهای پیام/

(جمعه ۳ دی ۱۴۰۰) ۱۶:۱۰
https://news.masjed.ir/u/j82
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید