یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۸۶۷
گزارشگر : حجت الله ذاکر
امام جماعت مسجد الهادی(ع) خبر داد

توزیع ۱۰ هزار بسته یلدایی به همت مساجد هرندی

حجت‌الاسلام کارخانه با اشاره به رویکردهای مساجد منطقه هرندی برای محرومیت‌زدایی این منطقه، گفت: به مناسبت شب یلدا ۱۰ هزار سبد میوه میان اقشار محروم توزیع می‌شود.

(یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۲۹

حجت الاسلام «محمدعلی کارخانه» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون  های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع کمک های مومنانه میان اقشار محروم منطقه هرندی همزمان با شب یلدا خبر داد و اظهار کرد: با همکاری خیران و در راستای محرومیت زدایی قرار است به مناسبت شب یلدا 10 هزار سبد میوه شامل انار، هندوانه و نیز بسته فرهنگی را میان اقشار محروم این منطقه و مناطق حاشیه توزیع کنیم.

 

امام جماعت مسجد الهادی(ع) منطقه هرندی بیان کرد: همچنین در راستای محرومیت زدایی با همکاری سپاه تهران بزرگ با محوریت مساجد منطقه هرندی گام های اثرگذاری برداشته شده است، به گونه ای که گروه ویژه ای برای بازسازی منازل و مساجدی که نیازمند مرمت و نوسازی هستند، تشکیل شده و گروه ویژه ای نیز در بخش پزشکی و توزیع دارو به بیماران به صورت رایگان خدمت رسانی می کند.

 

حجت الاسلام کارخانه با اشاره به بازدید اخیر رئیس جمهور از این منطقه و قول مساعد برای رسیدگی به مشکلات این منطقه گفت: ما پس از شیوع بیماری کرونا سعی کردیم، برخی از مساجد این منطقه را که بیش از 16 سال بود، فعال نبودند، احیا و تقویت کنیم و برنامه های فرهنگی و اجتماعی و خدمت به مردم در منطقه هرندی با مشارکت این مساجد به صورت کار تشکیلاتی دنبال شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰میلیارد تومان کمک معیشتی میان نیازمندان منطقه هرندی توزیع کردیم، ابراز کرد: توزیع بسته های ارزاق، پرداخت اجاره بهای خانواده های نیازمند، توزیع غذای گرم برای محرومان، تامین هزینه های داروی بیماران نیازمند و کمک به کارگران فصلی بخشی از خدماتی است که با مشارکت مساجد منطقه هرندی در دوران کرونا انجام شده است.

 

حجت الاسلام کارخانه خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای افراد بیکار و جویای کار، اشتغال زایی برای بانوان از طریق بحث دوخت ماسک، سرکشی به خانواده شهدا و نیازمندان، بیماران و خانواده‌هایی که در اثر کرونا اعضای خانواده را از دست داده اند، بخش دیگری از خدمات گروه جهادی مسجد الهادی(ع) پس از شیوع کوید۱۹ در این منطقه بوده است.

 

پایان پیام/
(یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۲۹
https://news.masjed.ir/u/keq
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید