چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۴
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۸۵۹
گزارشگر : حجت الله ذاکر
رییس بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی:

مساجد به کمک کاهش آسیب‌های اجتماعی بیایند

رییس بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

(چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۳۴

 به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کانون‌های مساجد کشور، نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد فهما (پایگاه اطلاع رسانی کانون های مساجد کشور) و بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار و در این جلسه بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید شد.

 در این  مراسم مصطفی راستینه، رییس بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از بهترین مکان هایی هستند که در حوزه آسیب های اجتماعی می توانند به بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی یاری رسان باشند، ابراز امیدواری کرد که با ظرفیت بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری، در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت های گسترده ای انجام گیرد. برخی از دستگاه های فرهنگی در حال حاضر نتوانستند به رسالت خود در بحث فرهنگی جامه عمل بپوشانند اما ستاد فهما در این زمینه جلوتر حرکت می کند.

وی ادامه داد: برای اینکه حال جامعه، فرهنگ و مردم مان را خوب کنیم، نافرمانی های مدنی را باید با کار فرهنگی اصلاح کنیم.

تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد فهما و بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف هم افزایی و تعامل مشترک بین بخشی، ارتقای کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و اجتماعی همچنین ارتقای سطح توانمندی ها برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به امضا رسید.

(چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۳۴
https://news.masjed.ir/u/jv1
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید