یکشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۵
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۸۴۸
گزارشگر : حجت الله ذاکر
با هدف کمک به نیازمندان اجرا می‌شود

#یلدای مهربانی در مسجد حضرت قائم(عج)

حجت‌الاسلام نظری از راه اندازی پویش# یلدای مهربانی به منظور کمک رسانی به نیازمندان خبر داد و گفت: در آستانه شب یلدا این پویش در قالب کمک‌رسانی به ۵۰۰ خانواده محروم اجرا می‌شود.

(یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰) ۰۹:۵۵

حجت الاسلام «حمید نظری»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از راه اندازی پویش#یلدای مهربانی از سوی کانون مهدی موعود(عج) مسجد حضرت قائم(عج) شهریار خبر داد و اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و  اینکه برخی از خانواده ها متاسفانه توان خرید مایحتاج خودشان را ندارند، در همین راستا کانون مهدی موعود مسجد حضرت قائم(عج) اقدام به راه اندازی این پویش کرده است.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) مسجد حضرت قائم(عج) شهریار با اشاره به اینکه 500 بسته غذایی در قالب این پویش میان نیازمندان توزیع می شود، افزود: ارزش هر بسته اهدایی به نیازمندان 250 هزار تومان است که قرار است قبل از شب یلدا به دست اقشار محروم برسد.

حجت الاسلام نظری بیان کرد: خیرین و علاقه مندان می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037691634252654 واریز و در این پویش همدلی مشارکت کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود مسجد حضرت قائم (عج) ابراز کرد: این بسته حمایتی شامل برنج، روغن، چای، تن ماهی، ماکارونی، رب، قند و شکر و نیز کفش برای کودکان است.

 

کانون فرهنگی هنری موعود (عج) از سال ۸۷ با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون خدمات گسترده ای را در حوزه های عمرانی، تعمیر منازل، ترک اعتیاد، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، دانش آموزی، حقوقی، جهاد علمی و مشاوره به مردم محروم و حاشیه نشین شهریار ارایه کرده است.

 

پایان پیام/40

(یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰) ۰۹:۵۵
https://news.masjed.ir/u/gXg
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید