سه شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۵
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۸۳۲
گزارشگر : حجت الله ذاکر
با سخنرانی فرمانده سپاه تهران برگزار می شود

یادواره شهدا در مسجد صاحب الزمان(عج)

حجت‌الاسلام ایلکا گفت: یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج)، ۲۴ آذرماه با سخنرانی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در این مسجد برگزار می‌شود.

(سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰) ۱۴:۲۵

حجت الاسلام والمسلمین «روح الله ایلکا» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد با برگزاری برنامه های مختلف در طول سال باید یاد شهدا و همچنین ارزش هایی که شهدا برای دفاع از آنان به شهادت رسیدند، زنده نگه دارند، اظهار کرد: ما در مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن برگزار یادواره شهدا، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و دهه فجر، در برخی از مناسبت های دیگر به ویژه در ماه محرم و روزهای نخست ماه شعبان، یاد شهدا را زنده نگاه می داریم.

 

تولیت و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) (واقع در تهران، خیابان وحدت اسلامی، نرسیده به خیابانه شوش) افزود: یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج)، روز سه شنبه، 24 آذرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی سردار حسنزاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار می شود.

 

وی گفت: مراسم ایام فاطمیه نیز از 25 تا 29 آذر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن حبیبی، در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان وحدت اسلامی برگزار می شود.

 

ایلکا گفت: پایگاه بسیج و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان (عج) همه روزه کار ضد عفونی کردن این مسجد را انجام می دهند و به مناسبت یادواره شهدا و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، این کار را به صورت ویژه و همراه با توزیع ماسک میان نمازگزاران انجام می دهند تا ضمن تعظیم شعائر، جان مردم را حافظ باشیم.

 

پایان پیام/
(سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰) ۱۴:۲۵
https://news.masjed.ir/u/hp7
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید