دوشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۲
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۸۲۷
گزارشگر : حجت الله ذاکر
همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها

عملیات «تکریم فرشتگان رحمت» توسط مساجد استان تهران برگزار شد

عملیات «تکریم فرشتگان رحمت» با محوریت مساجد عضو شبکه جهادی عملیات محله محور مسجدپایه، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزار شد.

(دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰) ۱۴:۰۲

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، با اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، عملیات «تکریم فرشتگان رحمت» با محوریت مساجد عضو شبکه جهادی عملیات محله محور مسجدپایه، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزار گردید.

این عملیات محله محور با هدف تجلیل از خدمات پرستاران و تقدیر از ایشان طراحی و اجرا گردیده است؛ در این عملیات مساجد استان تهران به صورت شبکه ای و با هم افزایی، با حضور در مراکز درمانی، از خدمات پرستاران و کادر درمانی تجلیل نموده و با اهدای دسته گل و هدایای فرهنگی از زحمات ایشان تقدیرکردند.

همچنین در این عملیات از خدمات پرستاران گمنام که سالها در منازل از سالمندان (پدران و مادران)، جانبازان، معلولین و بیماران خود، خالصانه مراقبت و پرستاری کرده اند، تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است هم اکنون، بیش از سیصد و هشتاد مسجد فعال و محوری، عضو شبکه ی جهادی عملیات محله محور مسجدپایه با مشارکت مساجد همجوار خود، مسئول اجرای عملیات های محله محور در محله های استان تهران می باشند.

(دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰) ۱۴:۰۲
https://news.masjed.ir/u/hon
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید