شنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۸۱۹
گزارشگر : حجت الله ذاکر
امام جماعت مسجد حضرت ابراهیم خلیل(ع) خبر داد:

ایجاد شبکه‌ خدمت‌رسانی مساجد شهرری

حجت‌الاسلام والمسلمین گودرزی گفت: مسجد ابراهیم خلیل(ع) شبکه‌ای از مساجد شهر ری را در اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌های دینی و انقلابی و خدمت به نیازمندان ایجاد کرده است.

(شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰) ۱۲:۰۹

حجت الاسلام والمسلمین «هادی گودرزی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان اظهار کرد: مسجد ابراهیم خلیل(ع) شبکه ای از مساجد شهر ری را در برگزاری برنامه ها در مناسبت های دینی و انقلابی و خدمت به نیازمندان ایجاد کرده است که در برخی از مناسبت های مذهبی و انقلابی ویژه برنامه هایی در سطح وسیع و بعضا در سطح شهرری برگزار می کند.

 

امام جماعت مسجد ابراهمی خلیل الله(ع) ادامه داد: نمونه ای از این همکاری به مناسبت جشن ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و با همکاری مساجد حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت صاحب الزمان (ع) برگزار شد که طی آن کاروان خودرویی و موتوری در سطح شهر ری میلاد سیدالکریم (ع) را گرامی داشتند.

 

وی اضافه کرد: گروه سرود توانمند مشتکل از نوجوانان بااستعداد این مساجد تشکیل شد که در مناسبت های مختلف علاوه بر مساجد شهر ری، در برخی از برنامه های مهم سطح شهرستان ری و سایر شهرستان های استان تهران هناجرای برنامه دارند.

 

گودرزی در ادامه با بیان اینکه تشکیل شبکه ای منسجم از مساجد بهترین روش در گفتمان سازی معارف دینی و انقلابی است، گفت: این روش در برخی از مناطق شهر ری انجام شده است که ان شاءالله با مساعدت مرکز رسیدگی به امور مساجد و همراهی سایر نهادهای مربوطه، شبکه سازی مساجد، به صورت کامل تر در سراسر کشور انجام می شود.

 

پایان پیام/
(شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰) ۱۲:۰۹
https://news.masjed.ir/u/k8K
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید