سه شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۲
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۷۹۱
گزارشگر : حجت الله ذاکر
قائم مقام بنیاد هدایت:

پایگاه‌های بسیج در مساجد تقویت می‌شوند

قائم مقام بنیاد هدایت با اشاره به دیدارهای صورت گرفته با مسئولان سازمان بسیج گفت: یکی از بازوهای امام محله در تحقق محله محوری و فعالیت‌‎های مسجد محور، پایگاه بسیج است.

(سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰) ۰۹:۳۲

حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: یکی از بازوهای امام محله در تحقق محله‌محوری و مسجدمحوری، پایگاه‌های بسیج هستند. در این راستا و با هدف همکاری و هم‌افزایی بیشتر دیدارهایی را با مسئولان مختلف سازمان بسیج تاکنون صورت گرفته است.

وی با اشاره به تأکید سردار بابا احمدی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات بر لزوم استقرار پایگاه‌های بسیج در مساجد بیان کرد: در این دیدار بر محوریت امام در محلات تأکید شد و از پایگاه‌هایی که از مساجد خارج شده‌اند، خواسته شد تا در اولین فرصت یا به مساجد برگردند و یا در فاصله ۳۰۰ متری مساجد مستقر شوند. یکی از بازوهای امام محله در تحقق محله محوری و فعالیت‌‎های مسجد محور پایگاه بسیج است.

غلامی به زمینه‌های گسترده همکاری با بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از زمینه‌های همکاری این است که می‌توانیم داده‌های آماری هر دو مجموعه را به اشتراک بگذاریم و بر این اساس تعاملات مشترکی صورت بگیرد؛ بسیج از ظرفیت‌های استانی، اردوگاه‌ها و ‌امکانات رسانه‌ای برخوردار است که می‌توانیم در راستای گسترش گفتمان محله‌محوری از آن بهره ببریم.

قائم مقام بنیاد هدایت عنوان کرد: هر دو مجموعه بنا دارند تا در سرکشی‌هایی که از استان‌های مختلف صورت می‌گیرد از مساجدی که این هم‌افزایی بین امام و پایگاه بسیج در آن‌ها وجود دارد، تجلیل به عمل بیاید.

وی با اشاره به اجرای مهرواره اوج گفت: این مهرواره با هدف اوج گرفتن خدمت‌رسانی مساجد اجرایی شده است و در دو مناسبت هفته بسیج و شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی می‌توانیم به این کار ضریب بدهیم. در این مهرواره بیش از ۲۳ هزار مسجد شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

(سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰) ۰۹:۳۲
https://news.masjed.ir/u/hqf
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید