یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۷۵۲
گزارشگر : حجت الله ذاکر
امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع):

ایستگاه صلواتی در روز میلاد امام یازدهم

حجت‌الاسلام فقیه گفت: اهالی مسجد امام حسن عسکری(ع) ضمن برپایی ایستگاه بهداشتی و صلواتی، تعدادی سبد معیشتی را به مناسبت میلاد حضرت عسکری(ع) و وفات کریمه اهل بیت(ع) میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

(یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰) ۱۳:۴۹

حجت الاسلام والمسلمین «محدجواد فقیه» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشن میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع)، امشب (شنبه، 22 آبان ماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، و یک شنبه، 23 آبان ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر، همراه با سخنرانی و مولودی خوانی و پذیرایی از نمازگزاران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسن عسکری (ع) (واقع در تهران، خیابان ابوذر، روبروی شهردای منطقه 17) برگزار می شود، اظهار کرد: پایگاه های بسیج براداران و خواهران این مسجد، ضمن ضد عفونی کردن مستمر این مسجد، کار توزیع ماسک میان نمازگراران در زمان برگزاری این مراسم انجام می دهند.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) افزود: توزیع کمک مومنانه (بسته های معیشتی میان نیازمندان) برنامه ثابت این مسجد در مناسبت های مذهبی است که این بار به دلیل نزدیک بودن دو مناسبت میلاد حضرت عسکری (ع) و وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، کریمه اهل بیت (ع)، در اواخر این هفته انجام می شود. ما در نوبت قبلی یعنی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) چهل بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع کردیم ولی با توجه به اینکه هنوز کار جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد، هنوز تعداد سبدهای معیشتی که اواخر این هفته به دست نیازمندان می رسد، مشخص نیست.

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد امام حسن عسکری (ع) ایستگاه صلواتی و بهداشتی به منظور توزیع شربت و شیرینی میان مردم و فروش اقلام بهداشتی مرتبط با مقابله با ویروس کرونا با تحفیف ویژه، در روزهای 22 و 23 آبان ماه در مقابل این مسجد برپا می کند.

فقیه تاکید کرد: ما همه ساله به مناسبت ایام ولادت و وفات حضرت امام حسن عسکری (ع) تلاش می کنیم به طرق مختلف مردم را با معارف و زندگی این امام معصوم (ع) آشنا کنیم.

 

پایان پیام/
(یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰) ۱۳:۴۹
https://news.masjed.ir/u/kbh
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید