چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۶
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۷۱۸
گزارشگر : حجت الله ذاکر
به همت مسجد علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع):

دوره تربیت نوجوان در عصر رسانه برگزار می‌شود

موسسه قرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع) دوره تربیت نوجوان در عصر رسانه را روزهای چهارشنبه در مسجد علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌کند.

(چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰) ۰۹:۰۶

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی رئوفی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه عصری که در آن زندگی می کنیم، عصر رسانه و فضای مجازی است، اظهار کرد: یکی از دلایل افزایش معضلات اجتماعی و فرهنگی در کشور، مدیریت ضعیف حوزه های رسانه و فضای مجازی است که همچنان توجه علمی به آن نمی شود.

امام جماعت مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) (واقع در میدان شهدا، خیابان شهید قادری) افزود: مساجد نیز در زمینه تربیت نسل جوان با توجه به ویژگی های عصر رسانه و فضای مجازی بسیار ضعیف عمل کردند و به صورت تخصصی در این زمینه کمتر کار کردند.

وی اضافه کرد: ما نیز در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) همچون سایر مساجد در این زمینه کوتاهی کردیم، زیرا نمی توان صرفا با برگزاری مجالس مذهبی، نسل جوان را برای مقابله با آفات فضای مجازی تربیت کرد. ما در عصری زندگی می کنیم که باید در هر زمینه ای کاملا تخصصی عمل کرد.

رئوفی ادامه داد: مسجد علی بن موسی الرضا(ع) به همت موسسه قرآن و عترت (ع) علی بن موسی الرضا (ع) دوره تربیت نوجوان در عصر رسانه را روزهای چهارشنبه برگزار می کند.

وی اظهار کرد: این دوره از اولین چهارشنبه آبان ماه جاری شروع می شود و کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. ثبت نام برای شرکت در این دوره تمام شده است و امکان ثبت نام جدید وجود ندارد.

پایان پیام/

(چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰) ۰۹:۰۶
https://news.masjed.ir/u/jbi
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید