سه شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۶۹۷
گزارشگر : حجت الله ذاکر
با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد و بنیاد احسان

رزمایش احسان نبوی در مساجد استان تهران برگزار شد

بیش از بیست و پنج هزاربسته معیشتی توسط مساجد محوری استان تهران در رزمایش «احسان نبوی» بین نیازمندان توزیع می شود.

(سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰) ۱۴:۵۱

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، در ادامه رزمایش های مواسات و کمک مؤمنانه، مراسم توزیع بیش از بیست و پنج هزار بسته معیشتی توسط مساجد محوری استان تهران، صبح امروز آغاز شد.

در این مراسم که به صورت نمادین در مسجدالمهدی (عجل الله فرجه) خیابان نبرد برگزار شد، حجت‌الاسلام حسین محمد ابراهیم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه کمک‌های مؤمنانه با مرکزیت مساجد توزیع شود، مرکز رسیدگی به امور مساجد با تمام دستگاه هایی که در این زمینه اقدامات مؤثری انجام داده بودند، مکاتباتی را انجام داد.

وی افزود: اولین دستگاهی که در این زمینه داوطلب شد، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (رحمة الله علیه) بود. این بنیاد ۱۰ هزار بسته معیشتی را با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد بین ۳۷۱ مسجد استان تهران توزیع نمود که با اهتمام مساجد و کمک خیرین و ارکان مساجد، بسته ها به بیش از بیست و پنج هزار بسته افزایش یافت.

حجت الاسلام محمد ابراهیم افزود: بسته های معیشتی در هفته وحدت و ایام میلاد با سعادت پیامبر اکرم(صل الله علیه وآله وسلم) و امام صادق (علیه السلام) در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در خصوص علت انتخاب این مساجد در رزمایش احسان نبوی گفت: این ۳۷۱ مسجد در استان تهران، از مساجد محوری هستند و در زمینه فعالیت‌های اجتماعی پیشگام می باشند. اکثر این مساجد مراکز نیکوکاری تأسیس کرده‌اند و به‌طور نظام‌مند و دقیق، نیازمندان محله ی خود را شناسایی و در مناسبت های مختلف در قالب رزمایش همدلی و نهضت مواسات، به صورت مستمر در طول سال از آنها حمایت می‌کنند.

در این مراسم دکتر حسینی مدیر روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرات امام خمینی (رحمة الله علیه)، حجت الاسلام ذاکر معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، رضا اعرابی معاون اجرایی این مرکز، حجت الاسلام میرخلیلی امام جماعت مسجد المهدی(عجل الله فرجه) خیابان نبرد جنوبی و حجت الاسلام عسکری مدیر ناحیه شهید محلاتی (رحمة الله علیه)  حضور داشتند.

همچنین مراسم توزیع بسته های معیشتی در مسجد حضرت ابوالفضل(علیه السلام) به امامت حجت‌الاسلام یونس سمیعی در محله استاد معین، با حضور مسئولین مرکز رسیدگی به امور مساجد و بنیاد احسان برگزار شد.

(سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰) ۱۴:۵۱
https://news.masjed.ir/u/jzd
احسان نبوی7
احسان نبوی 6
احسان نبوی 5
احسان نبوی 5
احسان نبوی 4
احسان نبوی 3
احسان نبوی 2
احسان نبوی 1
احسان نبوی 9
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید