دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۰۸:۱۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۶۹۴
گزارشگر : حجت الله ذاکر
فرمانده سپاه نینوا:

مسجدمحوری سرلوحه اقدامات بسیج باشد

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بسیج را عامل وحدت اقوام و مذاهب در این استان برشمرد و بر گسترش فعایت‌های بسیج تأکید کرد.

(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰) ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان که با حضور رئیس بسیج مستضعفین در حال برگزاری است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، در محوطه همین حسینیه عاشقان ثارالله(ع) پیکر تمامی 4هزار شهید استان تشییع شد؛ اینجا قدمگاه شهداست و ما امروز با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنیم.

وی گفت: جلسه امروز ما ترکیبی از جوانان و پیشکسوتان است که سرپنجه‌های بسیج در محلات هستند تا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را اعتلا دهند.

 فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: بسیج امروز یکی از اصلی‌ترین عوامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در استان گلستان است و باید این نعمت الهی را قدر بدانیم.

وی گفت: بسیج مولود انقلاب اسلامی و فرزند مسجد است و تأکید ما این است همه برنامه‌های بسیج را با محوریت مساجد در محلات اجرا کنید.

سردار ملک شاهکوهی افزود: در این راه سستی و تنبلی وجود ندارد چراکه فرماندهان پایگاه‌های بسیج باید بیش از همه در مسیر تحقق برنامه‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/

(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰) ۰۸:۱۹
https://news.masjed.ir/u/luh
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید