چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۵۹۲
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
به همت معاونت جذب و آموزش

مجله های محراب ، امین و کرامت منتشر شد.

به همت معاونت جذب و آموزش مجله های مجله های کرامت ، امین و محراب جهت بهره برداری ائمه جماعات ،امناء و خدام مساجد منتشر شد.

(چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰) ۱۳:۵۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ، معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران مجله های مجله های کرامت ، امین و محراب جهت بهره برداری ائمه جماعات ، امناء و خدام مساجد منتشر شد.

در مجله محراب که ویژه ائمه جماعات طراحی و تدوین شده بخشهای سیاسی اجتماعی ، معرفتی و خانواده قرار دارد که در بخش بطور مجزا به افزایش توان معرفتی و بصیرت افزایی ، معرفی مساجد شاخص در عملیات محله محور مسجد پایه ، نکات مهم در مدیریت مسجد ، فقه اجتماعی و همینطور نگاه ویژه به خانواده پرداخته شده است.

در مجله امین که ویژه اعضاء هیات امنا مساجد طراحی و تدوین شده است بخشهای ویژه مدیریتی اندیشه ورزی و پرونده های ویژه قرار دارد که در آنها امنا را با نحوه مدیریت مسجد در زمینه های مختلف علی الخصوص رسانه آشنا میکند .

در مجله کرامت که ویژه خدام مساجد طراحی و تدوین شده است نگاه ویژه ای به بحث کرونا در مساجد دارد و در این مجله توصیه های ویژه جهت رعایت بهداشت در مساجد شده است تا مساجد پاکیزه باشند و همیشه درب آن باز به روی نمازگزاران باشد.

جهت دریافت نسخه الکترونیکی نشریه بر روی تصویر آن (در زیر) کلیک نمایید.

 

(چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰) ۱۳:۵۰
https://news.masjed.ir/u/h18
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید